avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1270 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Periada 30 zile instiintare Orange
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Periada 30 zile instiintare Orange

Buna ziua,
In luna iulie am facut un abonament Orange 8EUR tva inclus pe luna. In luna Octombrie mi s-a emis factura aferenta, iar pe a 2a pagina era facuta o mentiune ca, din cauza cresterii costurilor generale, tariful abonamentului creste de la 8 la 9 EUR si ca daca nu sunt de acord am 30 de zile la dispozitie sa denunt contractul. Eu mi-am dat seama de schimbare in decembrie cand mama mi-a spus ca a patit acelasi lucru si uitandu-ma pe facturi am constatat marirea si ulterior mesajul de instiintare. I-am sunat pe cei de la Orange si le-am cerut sa treaca inapoi la tariful agreat prin contract respectiv 8EUR tva inclus. Raspunsul lor a fost ca au trecut cele 30 de zile in care puteam denunta si ca nu pot modifica, iar daca vreau sa denunt trebuie sa platesc 17 luni de abonament (perioada contractuala ramasa). Mentionez ca la aceasta data in oferta Orange , abonamentul contractat de mine inca exista la valoarea de 8EUR tva inclus.
Daca au trecut acele 30 de zile in care puteam spune ca nu sunt de acord cu modificarea, nu se mai poate face nimic? Sunt persoane care nici nu primesc facturile ca postasul nu-si face treaba (de exemplu si acum ei zic ca mi-au trimis raspuns la reclamatie de pe data de 5 ianuarie dar eu nu am primit nimic, oficiul postal nu are nimic). SIncer la momentul actual as dori rezilierea oricatui tip de colaborare cu ei desi sunt abonat din 2004, deci de 18 ani.
Multumesc
Cel mai recent răspuns: mitabiciclista , utilizator 14:01, 20 Ianuarie 2023
Intotdeauna este necesar sa parcurgeti cu deosebita atentie factura defalcata tocmai pentru a verifica realitatea si temeinicia sumelor impuse la plata
Fac asta, dar nu mi-a sarit in ochi diferenta de 5 lei, Cu siguranta, daca voi mai avea relatie contractuala cu ei vreodata, voi casca ochii...In cel mai rau caz pierd 20 de eur (1x 20 luni ramase din contract), ei vor "pierde" 3 clienti cand voi termina contractul...Chestia e ca au mai facut asa o data anul trecut si am rezolvat cu revenire la valoarea initiala, acum vad ca se dau cotiti.
Mai încercați la ei.Un coleg a sunat să reclame același lucru și au zis că îl vor contacta ei.Cand a fost sunat nu le-a mai răspuns.Luna viitoare factura a revenit la valoarea inițială cea dinainte de mărire.Uneori se gândesc că pierd clienții.
Ultima modificare: Vineri, 20 Ianuarie 2023
mitabiciclista, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere abonament - suspendarea abonamentului chiar daca facturile au fost achitate in termen mm_adina mm_adina Buna seara, Va rog sa ma ajutati. In 2011 mi-am portat nr de telefon de la Vodafone la Orange. In Aprilie 2013 am semnat un act aditional prin care am ... (vezi toată discuția)
Sesizare la orange de aproximativ 10 luni fara rezolvare ! Andrei Carol Andrei Carol In data de 26.06.2020 am incheiat un contract la Orange pentru 5 numere de telefon in valoare de 97 eruro + tva. Primele 2 facturi au venit conform ... (vezi toată discuția)
Reziliere abonament orange fara plata gale ciprian gale ciprian as vrea sa stiu daca pot rezilia contractul de la orange in baza noi legii fara sa le platesc nici un leu (vezi toată discuția)