avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 515 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... service in garantie, conflict intre companii
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

service in garantie, conflict intre companii

In calitate de PFA, am cumparat un stilou Montblanc, online. Am solicitat un service contracost de inlocuire a penitei, dar noua penita nu este conforma. Am depus produsul la Montblanc Romania spre a fi trimis in service in garantie, unde se afla deja de peste 60 zile. Service Montblanc (din germania) nu mai imi raspunde nici le email-uri. Din cauza faptul ca stiloul a fost achizitionat pe PFA nu pot beneficia de serviciile Protectie Consumatorului.
Intrebari:
1. Impotriva cui trebuie sa ma indrept? Service Montblanc Germania, cei care trebuie sa execute service in garantie sau Montblanc Romania, locul unde am depus stiloul?
2. Care este calea mea de atac, sau care este institutia la care ma pot adresa?
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 18:27, 22 Aprilie 2023
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
1. daca Montbloanc Romania (unde ati depus stiloul) are personalitate juridica pe teritoriul RO, vă indreptati impotriva acestuia.
2. Vă puteti adresa cu o actiune in instanta, judecatoria in circumscriptia căruia isi are sediul pârâtul.
1. De regula vânzătorul e cel care asigură garanția. De unde l-ați cumpărat? Online e un termen generic
Ultima modificare: Vineri, 24 Martie 2023
adriandimitriu, utilizator
L-am cumparat de la un magazin autorizat Montblanc, dar stiloul a venit confirm cerintelor.
Ulterior am trimis stiloulul la service Montblanc sa schimbe pentia din EXTRA FINE in FINE. Dupa acest service de schimbarea a penitei a aparut problema de conformitate.

In plus Garantia este una universala oferita de Montblanc si nu de vanzator

adriandimitriu a scris:

1. De regula vânzătorul e cel care asigură garanția. De unde l-ați cumpărat? Online e un termen generic

Ultima modificare: Vineri, 24 Martie 2023
007Mike, utilizator
legal: daca ati cumparat din Romania, garantia e asigurata de vanzator. dar va puteti adresa cui vreti.
daca ati cumparat din strainatate, depinde.
Situatia este ciudata.
Stiloul este cumparat online din germania. A ajuns la mine in conditii foarte bune fara probleme de garantie.
Apoi am dus stiloul la Montblanc Romania pentru a schimba penita stiloului (contra cost, nu ca obiect al garantiei).
Montblanc Romania a trimis stiloul la service Montblanc si la intoarcere am primit o noua garantie pentru noua penita.
Pentru ca nu functiona (scria cu intreruperi) am dus stiloul, iarasi la Montblanc Romania, pentru a fi trimis in service si remediata problema.
In cazul meu, vanzatorul initial nu are nici o implicare in acest proces de schimbare a penitei. Doar Montblanc Romania si service Montblanc.
Avand in vedere ca solicitarea mea de schimbare a penitei, precum si pentru ca plata serviciului a fost efectuat la Montblanc Romania, pot sa ma indrept impotriva lor? Eu nu am nici o relatie cu service Montblanc.

Alte discuții în legătură

Dreptul la asigurarea in romania a service-ului pentru un produs cumparat in romania laur50 laur50 Am cumparat in Romania un ultrabook care s-a defectat la 3 zile de cand a iesit din garantie. Nici vanzatorul si nici reprezentanta in Romania a ... (vezi toată discuția)
Achizitie de pe internet si inselaciune gutab gutab Buna ziua Am achizitionat de pe net, [editat], un sistem de navigatie pentru masina. Sistemulma fost platit la montator. Nu am primit factura, certificat de ... (vezi toată discuția)
Inlocuirea unui produs Cristian8812 Cristian8812 Va salut, am o problema cu cei de la Splendor Cluj. Am lasat pentru a 3-a oara un ceas in garantie, prima data pentru schimbarea unei baterii ( cost 55 de lei ... (vezi toată discuția)