suntetzi amabili sa ma sfatuizi si p mine intr-o chestiune....?
am facut gresala sa imprumut unui "amic" unul din abonamentele mele connex, iar acel "amic" sa refuze plata convorbirilor efectuate de dansul.suma datorata este de 15 milioane, in prezent ajungandu-se la 25 milioane cu penalizari adaugate.nu am primit nici o somatie pentru tribunal,dar ma amenintza cu judecata, iar penalizarile se inmultesc uimitor de rpd...mentzionez faptul k sunt student,nu am nici un venit,nici o proprietate imobiliara, apart p care este intocmit contractul e trecut p numele parintzilor.am inteles ca voi fi contactat in curand de o firma de recuperari si k exista posibilitatea sa-mi ia din lucrurile din casa (frigider,masina de spalat,computer).vreau sa stiu in ce masura este adevarat. daca dovedesc k nu eu am fost cel care a vb de suma respectiva pot castiga?este admisa proba aceasta sau nu are nici o relevantza cine a vb, cel tras la raspundere este titularul?problema e ca, si daca pot dovedi, cel care a efectuat convorbirile respective este minor!deci....care ar putea fi solutzia?de ce sa platesc o suma p care nu am de unde sa o scot si p care nu o datorez eu practic?!
multumesc
p.s.:desi cred ca pe cei de la connex nu-i imbuneaza deloc, in decurs de 8 ani am avut 5 abonamente p care le-am platit mereu la timp fara sa intarzii o singura zi !
tu raspunzi din pacate, ca si titular de contract.
Iar despre actiunea in regres... nu stiu ce sanse ai sa dovedesti ca prietenul tau a vorbit, deoarece nu este admisibila proba cu martori impotriva unui act cu valare mai mare de 250 lei.
Urata situatie...
Atiunea in regres are sanse mari de reusita. Singura problema ar fi ca persoana sa fie solvabila. In caz contrar, nu prea puteti face nimic cu hotararea instantei :(
#-o