Responsabilitatea băncii este cea care recurge din contractul pe care l-ați semnat cu ea. Este trecut acolo că vă returnează banii în caz de fraudă când dvs. dați altcuiva datele de logare?? Dacă nu, ce să căutați în instanță? Să risipiți banii pe avocați?
Aici nu este vorba de un "hacker", ci un simplu escroc. Deci faceți mai întâi o sesizare la bancă; banca deși nu are aici nicio vină, are totuși interes să evite acest gen de neplăceri pentru clienții ei, și va face investigațiile necesare. De asemenea, puteți face plângere la poliție, banii au fost livrați într-un cont, care este deținut de cineva, bancomatele au toate camere de supraveghere, deci au multe posibilități.
Pe viitor, dacă nu sunteți capabil să gestionați mijloacele moderne de lucru cu banii, renunțați la internet banking, reveniți la cash. O bancă americană, recent, cu un capital mai mare decât tot sistemul bancar din România, a dat faliment fiindcă clienții au făcut retrageri de zeci de miliarde, miliarde nu milioane, de dolari, prin internet banking, în câteva ore.
theo jean a scris:
Buna ziua,
Am primit de la un hacker un mail ca si cum ar fi din partea bancii Raifeisen si am fost fraudat cibernetic, am luat in considerare emailul deoarece chiar in acea perioada aveam aplicatia Smart Token blocata. Am sunat la banca dar in 3 minute toti banii din cont mi-au fost transferati. Stiu ca este vina mea, dar banca nu are nici o responsabilitate? Am primit un mail cum ca nu ar avea. Multumesc!