avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 751 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Cadastru - autorizatie OCPI / ANCPI
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Cadastru - autorizatie OCPI / ANCPI

Buna ziua! Sunt studenta la Universitatea din Bucuresti, la Facultatea de Geografie, sectia Cartografie cu aplicatii in cadastru. Am cateva nelamuriri in privinta obtinerii dreptului de semnatura. Facultatea dureaza 3 ani, iar dupa terminarea acesteia pe diploma va scrie "geograf", iar master-ul dureaza 2 ani si abia dupa terminarea acestuia , pe diploma va scrie "geograf, cartograf si lucrator cadastral". Anumite persoane mi-au spus ca urmand studiile la aceasta facultate nu pot obtine dreptul de semnatura dupa terminarea master-ului. Vroiam sa va intreb daca e posibil acest lucru. Ca am cautat pe internet informatii legate de acest lucru, dar nu am gasit.
Cel mai recent răspuns: RalucaH , utilizator 10:04, 8 Iunie 2010
Colega.. ne faci de ras, nici nu ai dat examenul de disertatie si tu visezi la diploma.. poate am o exprimare necorespunzatoare. In primul rand nu ai cum sa termini un master si sa iti iei autorizatie de "expect cadastru" , pote te refereai la autorizat si oricum ar fi, exista ordin care explica autorizarea persoanelor fizice si juridice care iti specifica foarte clar cati ani de experienta in domeniu trebuie sa ai sa obtii gradele A,B,C si D si in functie de gradele astea poti "stampila" anumite tipuri de lucrari din domeniul cartografiei si cadastrului, si bineineteles ce studii trebuie sa ai, trebuie sa depui un dosar, valid, sa sustii un examen.. nu asa gata am terminat si devin expert... ;))
Iar "distinsii: nostrii profesori nu au nici o legatura cu "greadul de pregatire intelectual " al fiecarui elev...
Va multumesc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură