avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 730 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Consultanta in vederea reducerii costurilor
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Consultanta in vederea reducerii costurilor

Buna ziua,
As dori daca se poate sa ma ajutati cu informatii cu privire la cadrul legal in care pot desfasura o activitate. Ca sa intelegeti mai bine ce vreau defapt sa aflu o sa incep cu o mica descriere a mea. Momentant lucrez ca si logistics planner la o firma de distributie nationala. Am absolvit Facultatea de Stiinte Economice si am un curs postuniversitar de Manager de Securitate ( Nu se refera la SSM, ci strict la cadrul legal al Legii 333 ). Anterior locului actual de munca am lucrat 3 ani ca si Agent Operativ si de Control la o firma de paza, alti 2 ani ca si Planner si Coordonator intr-o firma de transport persoane ( clasa business - rent a car cu limuzine de lux ), iar anterior acestor 5 ani, am lucrat 3 ani pe diverse posturi operative/ de servicii ( vanzari, consultanta). De 5 ani studiez (autodidact) logistica, distributia, Lean planning, Six Sigma, Marketing aprofundat, iar impreuna cu experienta acumulata, am ajuns la concluzia ca as putea deschide o societate comerciala care sa imi aduca profit din toate acestea. Ideea este ca as dori sa ofer un fel de consultanta in reducerea costurilor, dar aceasta sa se adreseze deocamdata strict firmelor de nivel mediu. Ma gandesc la o activitate care sa propuna firmelor proiecte de reducere a costurilor personalizate, care sa implice in acelasi timp sondaje pe teren si un fel de audit, mai putin pe partea economica si mai mult pe partea operativa, unde dupa parerea mea se pierd cele mai multe resurse. Auditul s-ar desfasura ca si observare al modului de lucru. Care credeti ca ar fii cadrul legal, cel mai convenabil ca si pret ( fara multe autorizatii si avize), deoarece pentru inceput, inocularea acestei idei la nivelul SRL-urilor medii din Romania va fii foart