avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 619 soluții astăzi

Protecția datelor cu caracter personal în cadrul departamentului HR al companiei. Sfaturi importante pentru angajatori, mai ales în contextul muncii de la distanță [accesibil cumpărătorilor pachetului conferințe]

Eveniment online cu lectori

Dată eveniment

27 Mai 2021

Invitați

Moderatori

Sesiunea analizează, dintr-o perspectivă pragmatică și aplicată, cele mai importante politici pe care trebuie să le întocmească angajatorii care au salariați care lucrează de la distanță: 

  • Politici de securitate;
  • Politici de utilizare a dispozitivelor și/sau infrastructurii;
  • Proceduri/politici privind monitorizarea și evaluarea activității angajaților.
Companiile vor afla de la două avocate specializate în legislația datelor personale atât aspecte ce țin de întocmirea corectă a acestor politici, astfel încât să acopere cât mai multe riscuri și situații problematice ce pot apărea în activitatea profesională de zi cu zi, cât și chestiuni importante ce țin de comunicarea acestor reguli către angajați și de măsurile care se pot lua pentru a asigura respectarea lor.