Ne comportăm ca și cum am trăi mii de ani! În sine, fiecare zi nu înseamnă foarte mult, însă, adunate, aceste zile reprezintă chiar viața noastră. Cotidianul, problemele mărunte ne prind în malaxorul lor de parcă am fi teleghidați! Timpul nu poate fi recuperat, el trece, fiecare moment este unic! Ne bucurăm de viață prea puțin și amânăm mult prea mult lucrurile cu adevărat importante pentru noi! Citește articolul
Ca vorbitor ai mereu emotii. De exemplu, actorii au emotii si la inceput si cand sunt in varful carierei. E gresita perceptia ca ei au talent, sunt antrenati si nu au emotii. Ba dimpotriva, mai ales in preajma premierelor actorii sunt extrem de emotionati. Sunt emotii reale si care se manifesta la fel ca la orice om. Citește articolul
In ultima perioada am auzit tot felul de comentarii legate de cum se simte un angajat la locul de munca, ce-i place, ce-l influenteaza, ce-l motiveaza. Am discutat cu persoane care sunt implicate in procese de recrutare, cu participanti la cursuri, cu angajatori. Citește articolul
Numeroase organizații internaționale că ONU, OSCE, NATO și UE, depun eforturi de îmbunătățire a capabilităților lor de prevenire a conflictelor. Se reanalizează datele evaluărilor și se pun la punct noi proiecte de cercetare în domeniul prevenirii și gestionării conflictelor. Citește articolul
Întotdeauna am crezut că unii se nasc talentați în anumite domenii și din cauza aceasta, misiunea profesionala este revelată încă din copilărie, iar alții, «ghinioniștii» trebuie să muncească și să caute din greu ca să-și găsească acea activitate care le aduce bucurie și împlinire. Și totuși…. Citește articolul
Tehnicile de management se actualizează permanent. Fiecare companie este în căutare de instrumente care nu trebuie doar să fie moderne, ci și să răspundă nevoilor actuale. Atunci când te hotărăști să implementezi o idee în companie, fie că ești manager sau șef de echipă, vrei rezultate, vrei mărirea eficienței. Citește articolul
Sunt o mulțime de lucruri pe care le facem bine în sala de curs și multe altele pe care le trecem cu vederea, dar pe care, conștientizându-le și reducându-le incidența, ne putem rafina stilul de lucru, crescând astfel impactul pozitiv asupra celor cu care lucrăm. Citește articolul
Anul acesta v-am obisnuit sa va prezentam mai multe proceduri pe baza carora se pot desfasura procese specifice unui departament de resurse umane performant si profesionist. Tuturor ne este familiara perceptia referitoare la rolul procedurilor intr-o organizatie si probabil auziti si dumneavoastra aceste comentarii in cadrul firmei de la colegi sau manageri. Citește articolul
Sunt fel și fel de metode destul de simple prin care poți să-ți declanșezi o stare de bine. Richard Bandler este un vârf de lance atunci când vorbim de a rezolva lucrurile rapid în maniere foarte simple. Citește articolul
Cum anume iti poate fi de folos acest articol? Avem vreo 9 motive: 1 - interlocutorul te va intelege mai bine si devii mai convingator, 2 - convingi mult mai repede clientul, seful, sau angajatul, 3 - intri pe aceeasi lungime de unda rapid cu orice interlocutor, discutand despre cele vazute, despre cele auzite sau despre cele simtite; 4 - veti vorbi aceeasi limba, te poti face mai placut in orice conversatie, 5 - dincolo de ceea ce spui, vei dezvolta un nivel de comunicare activ cu interlocutorul, 6 - te vei face mai usor de inteles, vei transmite mesaje mai ferme si mai clare, 7 - scoti comunicarea din impas, 8 - sentimentul de incredere apare mai rapid, 9 - iti dai seama din e-mailurile primite cu ce fel de om ai de-a face si vei sti cum sa-i raspunzi convingator. Citește articolul