ACCES GRATUIT
NNDKP a finalizat reasezarea strategica a brandului
Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP) a finalizat procesul de reasezare strategica a brandului si de rafinare a identitatii vizuale, desfasurat cu sprijinul agentiei de branding Grapefruit, informeaza un comunicat de presa al firmei de avocatura. Inceput prin formularea clara si organizata a trasaturilor unui brand deja afirmat, procesul se incheie acum cu lansarea noului website si cu definitivarea elementelor de identitate.
Articolul continuă mai jos
„Evolutia spectaculoasa a firmei trebuie sa se reflecte atat in interior- reasezarea echipei in jurul elementelor care ne definesc si ne diferentiaza - cat si in exterior - elementele de identitate vizuala, de exprimare simbolica a ceea ce suntem. Partenerii, care au avut un rol determinant in toate etapele din proces, prin cerintele specifice de a crea o diferentiere a brandului si prin deschiderea pentru solutii proaspete si o comunicare continua, au acum o mai buna intelegere a felului in care brandul poate actiona ca o sursa de avantaj concurential pentru NNDKP”,
considera Ion Nestor, unul dintre partenerii coordonatori ai NNDKP.
Solutiile propuse de reprezentantii agentiei si agreate ulterior de partenerii NNDKP, au avut ca punct de plecare mesajul conform caruia NNDKP inseamna, in cea mai mare masura, oamenii firmei si ceea ce fac ei. Strategia s-a tradus prin crearea unor principii de comunicare integrata si standardizarea identitatii vizuale prin refacerea intregului set de materiale de comunicare. In aceeasi linie se inscrie si
site-ul web nou creat, care reuseste sa faca un volum mare de informatii accesibil pentru toate categoriile de public, printr-o organizare logica si o interfata minimalista.
“Membrii echipei NNDKP sunt constienti ca acest tip de activitate este parte integranta a profesiei lor, chiar daca doar rareori este denumita "branding”. Ei continua sa acumuleze competentele necesare pentru ca acest proces sa fie inteles si insusit pe termen lung”, crede
Stefan Liute, Directorul de strategie al Grapefruit, care a coordonat partea de cerecetare din timpul proiectului.
In ultimii ani accentul a fost pus pe reasezarea strategica a marcii, pe consolidarea managementului de brand si pe afirmarea valorilor brandului si demonstrarea lor prin activitatea de fiecare zi. Astfel, valentele complexe dobandite au permis transferul de notorietate asupra NNDKP Consultanta Fiscala si NNDKP Consiliere in Proprietate Intelectuala, cele doua divizii specializate afiliate casei de avocatura. In urma unei evolutii spectaculoase, acestea au contribuit la randul lor la consolidarea imaginii de brand a NNDKP, in acest moment atat societatea de avocati, cat si cele doua divizii avand o perceptie foarte solida in randul comunitatilor profesionale din care fac parte.
Notorietatea marcii NNDKP a fost unul din factorii determinanti ai stabilirii unei colaborari permanente cu Casa de Insolventa Transilvania (CITR), pe care NNDKP o sprijina in strategia sa de extindere si de transformare dintr-un brand regional intr-unul national.
__
Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen este promotor al avocaturii de afaceri in Romania si in prezent are o echipa formata din 110 avocati si 75 de angajati.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (0)