ACCES GRATUIT
(P) Noul proiect european
Marketing intelligence este un termen alternativ, mai cuprinzător, pentru cercetarea de piață. Segmentul vizat este cel despre consumatori, prin opiniile acestora urmărind să se măsoare gradul de satisfacție.
Articolul continuă mai jos
Inventat inițial ca să vină în folosul întreprinzătorului pentru dezvoltarea afacerii sale, Marketing intelligence devine un instrument util și potențialului client in alegerea unui prestator de servicii. Vorbim astfel despre o bază de date ce intenționează să adune la un loc toți acei întreprinzători care au obținut rezultate pozitive în urma verificării printr-un algoritm cu scopul realizării unei Analize de sentiment (Sentiment Analysis).
...
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (2)