Intreaba in Forum

Serviciu util cand ai o intrebare si ai vrea un raspuns rapid care sa te lamureasca

Scrie intrebare in Forum

Cere o oferta in Bursa de Servicii

Serviciu util cand ai de rezolvat o problema si ai nevoie de ajutor de specialitate (reprezentare in instanta, consultanta, cadastru, contabilitate etc.)

Cere oferta in Bursa
  • Autentificare
    Utilizator
    Parola
    recuperare parolă
    Recuperare parolă

    Introduceţi adresa de email asociată contului dumneavoastră.

    Un email cu noua parolă şi instrucţiunile de recuperare a fost trimis cu succes către adresa specificată de tine.

  • Înregistrare

    Intră acum în comunitatea Avocatnet.ro. Este gratuit!

     ContUtilizator  ContConsultant  ContFirmă

    Avocatnet.ro în cifre
    Comunitatea are 334.160 de membri si 6.090 de consultanţi înregistraţi care au contribuit cu 2.170.076 mesaje in forum.

Discuţie Model de reclamatie catre Comisariatul pentru Protectia Consumatorului

Du-te la pagina:  1 2
 
offline
25
1

Data înregistrării:
Duminica, 19 Iunie 2011, 13:58

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Miercuri, 9 Noiembrie 2011, 09:27

Reclamatiile si sesizarile adresate Comisariatelor pentru Protectia Consumatorilor / Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor pot fi depuse doar de consumatorii persoane fizice.

Reclamatiile se pot depune numai dupa ce se incearca rezolvarea amiabila a problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.
Doar daca nu ajungeti la o înţelegere cu vanzatorul / administratorul unitatii aveti dreptul sa depuneti o reclamatie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.

Reclamatiile / sesizarile se fac in format scris sau in format electronic; se transmit prin posta clasica sau electronica la sediile comisariatelor judeţene sau se depun personal.

Reclamaţia/sesizarea dumneavoastra se rezolva in termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002) de maximum 45 de zile, cu conditia ca aceasta sa fie insotita de copii dupa toate documentele probatorii: factura fiscala, bon fiscal / chitanta, contract, certificat de garanţie sau alte documente, după caz,
si datele dvs.: nume si prenume, adresa si numar de telefon.

In principiu reclamatia ar trebui sa fie redactata cat mai concis, nu sunt recomandate ‘’romanele’’ si nici jignirile sau consideratiile personale asupra calitatii produsului/serviciului. Limitati-va la a expune faptele si a da cat mai multe amanunte despre produs / serviciu, nu despre vanzatori / firme.

Pastrati originalele documentelor probatorii.

RECLAMATIE

1.Numele şi prenumele ______________________________________

Adresa __________________________________________________

Nr. telefon _______________________

2. Denumirea şi adresa agentului economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul __________________________________________________________

3) Produsul sau serviciul reclamat (elemente de identificare şi caracterizare)
__________________________________________________________

4. Data achizitionarii produsului / serviciului_________________________

5. Detalii cu privire la deficientele reclamate:________________________

6. Pretentiile reclamantului:______________________________________

7. Documente probatorii anexate:_________________________________

si, daca este cazul - de exemplu atunci cand duceti la sediul comisariatului produse alimentare stricate

8. Produse predate pentru efectuarea cercetarii şi starea calitativa a acestora:
___________________________________________________________

Data si semnatura dvs.


Lista Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor si datele de contact (inclusiv adresa de mail pe care puteti trimite reclamatia):

http://www.anpcnet.ro/anpc/...

Daca nu sunteti multumit de modul în care a fost rezolvata reclamatia va puteti adresa în scris Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, B-dul Aviatorilor nr. 72, sector 1, Bucureşti cod 011865.

 
 
 
offline
2.00

Data înregistrării:
Miercuri, 24 Iunie 2009, 08:21

Profil consultant Cere consultanţă

[Explicaţii indice rating]

 
Dată post: Marti, 24 Aprilie 2012, 14:54
Într-adevăr există un model de reclamaţie....Dar birocraţia este mult prea mare...Mulţi consumatori puşi în faţa completării unor astfel de documente se lasă păgubaşi...Astfel de formulare şi alte acte de acest gen nu fac decât să descurajeze pe cei care ar vrea să li se facă dreptate...
Sunt curios cum se iau reclamaţiile şi sesizările la telefonul consumatorului ...Dar aici nu prea răspunde niimeni...
 
 
 
offline
25
1

Data înregistrării:
Duminica, 19 Iunie 2011, 13:58

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Vineri, 4 Mai 2012, 19:19
Mie nu mi se pare greu de completat un astfel de formular. Iar reclamatii fara dovezi... nu dezvolt subiectul.

Telefonul consumatorului este destinat preluarii sesizarilor. Diferenta dintre reclamatie si sesizare este aceea ca reclamatia este insotita de pretentii, iar sesizarea doar semnaleaza o (presupusa, posibila) neregula.
 
 
 
offline
6

Data înregistrării:
Duminica, 1 Mai 2011, 09:44

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Joi, 13 Decembrie 2012, 12:08
Telefonul consumatorului nu exista decat scriptic.In fapt,raspunsul robotului este ca numarul (afisat de altfel in multe magazine) nu este activ.Asa ca reclamatii "pe loc" atunci cand intalnesti o problema,nu ai cum sa faci (exemplu : mi s-a intamplat sa mi se factureze un alt pret decat la raft si n-am avut cui sa reclam).
 
 
 
offline
25
1

Data înregistrării:
Duminica, 19 Iunie 2011, 13:58

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Joi, 13 Decembrie 2012, 12:28
Inainte a posta acest ordin al presedintelui ANPC am verificat numarul de telefon, functioneaza. Ca sa intrati in legatura direct cu un operator, dupa ce formati 021 9551 apasati tasta 0.
Eu am avut noroc si nu am ascultat mai mult de 1 minut ce imi povestea robotul.

Pentru ca a fost publicat in 7 decembrie, ordinul va intra in vigoare din 6 ianuarie 2013.

Ordinul ANPC nr. 473/2012 - modificarea Ordinului ANPC nr. 72/2010 - unele masuri de informare a consumatorilor

Art. I. - Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor nr. 72/2010 privind unele masuri de informare a consumatorilor, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 164 din 15 martie 2010, se modifica dupa cum urmeaza:
1. La articolul 1, alineatele (1) si (2) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:
Art. 1. -
(1) Pentru corecta informare a consumatorilor si pentru a le da acestora posibilitatea sa afle informatii referitoare la modul in care pot face sesizari ori reclamatii cu privire la produsele si/sau serviciile ce le sunt puse la dispozitie, operatorii economici au obligatia sa afiseze numarul de telefon denumit TELEFONUL CONSUMATORULUI - INFOCONS - 021.9551, linie telefonica cu tarif normal, adresa si numerele de telefon/fax si adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protectia consumatorilor si comisariatelor judetene pentru protectia consumatorilor, in a caror raza teritoriala se afla operatorul economic, precum si adresa site-ului Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro (2) Adresele, numerele de telefon/fax si adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protectia consumatorilor si comisariatelor judetene pentru protectia consumatorilor sunt prevazute in anexa nr. 1, care face parte integranta din prezentul ordin.”
2. Anexele nr. 1 si 2 se modifica si se inlocuiesc cu anexele nr. 1 si 2, care fac parte integranta din prezentul ordin.
Art. II. - Prezentul ordin intra in vigoare in termen de 30 de zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, Bogdan Cristian Nica
Bucuresti, 3 decembrie 2012.

http://www.avocatnet.ro/con...
 
 
 
offline
Avatar 0.00

Data înregistrării:
Vineri, 28 Ianuarie 2011, 10:51

Profil consultant Cere consultanţă

[Explicaţii indice rating]

 
Dată post: Duminica, 10 Februarie 2013, 01:10
Din ultimele mele experiente aceste petitii se pot depune si on-line, evident cu toate documentele justificative atasate.
 
 
 
offline
Avatar 3

Data înregistrării:
Vineri, 3 Mai 2013, 13:48

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Miercuri, 16 Octombrie 2013, 17:28
Stie cineva cui este subordonata ANPC? Unde te poti adresa in cazul in care cei de la ANPC nu iti raspund in termen?
Multumesc
 
 
 
offline
25
1

Data înregistrării:
Duminica, 19 Iunie 2011, 13:58

Profil utilizator

[Explicaţii popularitate]

 
Dată post: Joi, 17 Octombrie 2013, 08:15
Trimiteti un e-mail la adresa office@anpc.ro:

Pe adresa de e-mail a ANPC office@anpc.ro ne puteţi scrie numai în situaţia în care nu sunteţi multumit de modul în care a fost rezolvată petiţia dumneavoastră de către Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor la care a fost depusă sau Comisariatul nu a răspuns în termenul prevăzut de lege.

http://www.anpc.gov.ro/inde...
 
 
Du-te la pagina:  1 2
 

Discuţie Model de reclamatie catre Comisariatul pentru Protectia Consumatorului

Acest subiect este moderat de către
Ares-3,    Birou-De-Mediator,    gi-jane2

Ultimele mesaje şterse în discuţie ( total mesaje şterse - 6) - vezi toate mesajele şterse

Autor mesaj: mirceabarbu
Mesaj şters de către: Ares-3
Dată mesaj: Vineri, 1 August 2014, 08:40
Mesaj şters la data: Miercuri, 6 August 2014, 09:12
Motiv: mesajul e offtopic
Autor mesaj: Ares-3
Mesaj şters de către: Ares-3
Dată mesaj: Joi, 28 Noiembrie 2013, 11:04
Mesaj şters la data: Joi, 28 Noiembrie 2013, 11:18
Motiv: Raspunde unui mesaj sters
Autor mesaj: alinbaltag
Mesaj şters de către: Ares-3
Dată mesaj: Joi, 28 Noiembrie 2013, 09:51
Mesaj şters la data: Joi, 28 Noiembrie 2013, 11:18
Motiv: Mesaj repostat in topic distinct


 

Statistici Forum

Mesaje astăzi: 153
Total subiecte: 426328
Total mesaje: 2170076


 

Acum online

Utilizatori (81)
av_silvia_margineanu , razvy81 , racely , alexboiciuc , viorom2004 , adrianaion , ppmd , TANTY , Bogdan-George , marianaescu , melinda67 , mamica2008 , luissiana , anjinsan , sorin67 , mariusf09 , trifmaria , ananuti , iulianad2 , tatutzul , marcelanton , felicia23 , arlette , sisgog , francisca_0997 , Kia-Juridic , farcas25 , stanescuioan , aztec11us , GEORADU1971 , MariaElena25 , getatudoran , geo-vem , mari_ionescu , ninacarp , ausfahrt , cristi111us , Bruta , GeorgianaF , Elena_Voinea , anicring , elenaseb , Roxana Neagu , Marian C. , d_tudorica , stepanadrian , bogde , catasl , AdrianaPac , yulyana1710 , syma , B_Elena , predadan79 , LIVIU NISTEA , justice86 , Danaioana , picsipoc , roxana69 , szecsieva , Jz61 , DACONTAB , tatianaardeleanu , sabinatinta , Traian21 , agudica , 7clau , constantinsafta55 , iuliana iancu , zdnicol , corina19 , cloghin , popem , ZorbaGrecu , dorinaileana , toma necredinciosul , poparlan , ValeriuIon , salageanmagdalena , maspex , Tanyia , Oana-Iuliana

Consultanţi (12)
MarianBratu , carsto , IonicaPorumbel , Bogdan65 , Diana Persa , insurancecollect , CristinaPaisa , patrascu razvan , lorena.bondila , eu.ro.lex , ColtucMarius , avluca

Moderatori (4)
Joha , simonette12 , GabrielaA , freeelis

Administratori (1)
Alin Popescu

Astăzi îşi sărbătoresc ziua de naştere

ALEXANDRAR , corvinleafa , daescu , rusalim , Busuioc , dragoman , alexia_26 , Aguero , dachin , sympathy26 , Esa , march , 24111974 , pda , danielasima , ionela.muresan , 11geo , ddcalin , ioana 11 , roxana-moldoveanu , mihaelaelvira , 25072007 , stelarman , monicazavoi , jhoana2611 , radu_chise , armand67 , bettybadea , chitu , Robert19 , netu_ologu , mariusss , deea29 , mihaellacoaje , profudedrept , melux , obelix44 , radu_radu_tiberiu , mohorea alexandrina , monicaelenastan , Ana_Izabela , faurp , anngei , STEPH , pupaza , pmarius , Nicoleta Bobocea , dga16 , catalin2000 , janec , victor_kiler , dr.florin , gianina2000 , bondor ildiko , DXmihayDX , ac_cristina@yahoo.com , mariussss , PORA AMALIA , Bugeac , POPAMARIA , Ritter , monalisaalina , nico261180 , ASCO INSTANT RESULT , camiutza7 , bursucica , seiwerth_monica , andreeaoradea , grigore livi , david_andrei64 , Florina_P , radumm , oxi , CrisB , cristina radulescu , florentin35 , DANY_KISS26 , deeadami , anny2007us , CONSTANTINCINTAR , ocovali , CosminPopa , szijarto.diana , nicole stanescu , krainik , lili77 , apo_alex , Dya05 , juditperecsenyi , yoyo_para , Stelian Ilie , raspberry , simona43 , SorynF , luciano72 , iulia_iulia23 , chiriac_91 , toma adrian , popcorn13 , lucyyano , RamonaBrinzan , DaianaC , madalin1985 , contav , contavnet , anamariarus , Silvia2012 , brieangog , ancailiescu , andreea_mares , nedemar , Cati Daniela , alexandra_campeanu , nciuncanu , ozana_alexandra , catalinalil , MonaSi , LiMus , ionascu luminita , JStormrage

 

Cautare in forum

 
Publicitate în reţeaua LegalNET.ro?

Consultant

Nu pierde ocazia de a te înscrie GRATUIT în catalogul consultanţilor Avocatnet.ro

Urmăreşte noutăţile AvocatNet.ro

Lasă mai jos adresa de email şi te ţinem la curent gratuit cu analize, ştiri şi informaţii utile. Peste 100.000 de oameni au ales să ne urmarească pe email.

Parteneri Avocatnet

Finexpert Elsa Funkykids Deratizare Dezinsectie Carbon solutions global Eden Spa Marketizator.ro