Noile Coduri penale
  • Autentificare
    Utilizator
    Parola
    recuperare parola
    Recuperare parola

    Introduceti adresa de email asociata contului dumneavoastra.

    Un email cu noua parola si instructiunile de recuperare a fost trimis cu succes catre adresa specificata de tine.

  • Inregistrare

    Intra acum in comunitatea Avocatnet.ro. Este gratuit!

     ContUtilizator  ContConsultant  ContFirma

    Avocatnet.ro in cifre
    Comunitatea are 316.460 de membri si 5.835 de consultanti inregistrati care au contribuit cu 2.014.354 mesaje in forum.

Discutie Model de reclamatie catre Comisariatul pentru Protectia Consumatorului

Du-te la pagina:  1 2
 
 
offline
24
1

Data inregistrarii:
Duminica, 19 Iunie 2011, 13:58

Profil utilizator

[Explicatii popularitate]

 
Data post: Miercuri, 9 Noiembrie 2011, 09:27
Sarbatori frumoase si linistite sa avem
 





Reclamatiile si sesizarile adresate Comisariatelor pentru Protectia Consumatorilor / Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor pot fi depuse doar de consumatorii persoane fizice.

Reclamatiile se pot depune numai dupa ce se incearca rezolvarea amiabila a problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul.
Doar daca nu ajungeti la o înțelegere cu vanzatorul / administratorul unitatii aveti dreptul sa depuneti o reclamatie la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor.

Reclamatiile / sesizarile se fac in format scris sau in format electronic; se transmit prin posta clasica sau electronica la sediile comisariatelor județene sau se depun personal.

Reclamația/sesizarea dumneavoastra se rezolva in termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002) de maximum 45 de zile, cu conditia ca aceasta sa fie insotita de copii dupa toate documentele probatorii: factura fiscala, bon fiscal / chitanta, contract, certificat de garanție sau alte documente, după caz,
si datele dvs.: nume si prenume, adresa si numar de telefon.

In principiu reclamatia ar trebui sa fie redactata cat mai concis, nu sunt recomandate ‘’romanele’’ si nici jignirile sau consideratiile personale asupra calitatii produsului/serviciului. Limitati-va la a expune faptele si a da cat mai multe amanunte despre produs / serviciu, nu despre vanzatori / firme.

Pastrati originalele documentelor probatorii.

RECLAMATIE

1.Numele și prenumele ______________________________________

Adresa __________________________________________________

Nr. telefon _______________________

2. Denumirea și adresa agentului economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul __________________________________________________________

3) Produsul sau serviciul reclamat (elemente de identificare și caracterizare)
__________________________________________________________

4. Data achizitionarii produsului / serviciului_________________________

5. Detalii cu privire la deficientele reclamate:________________________

6. Pretentiile reclamantului:______________________________________

7. Documente probatorii anexate:_________________________________

si, daca este cazul - de exemplu atunci cand duceti la sediul comisariatului produse alimentare stricate

8. Produse predate pentru efectuarea cercetarii și starea calitativa a acestora:
___________________________________________________________

Data si semnatura dvs.


Lista Comisariatelor Județene pentru Protecția Consumatorilor si datele de contact (inclusiv adresa de mail pe care puteti trimite reclamatia):

http://www.anpcnet.ro/anpc/...

Daca nu sunteti multumit de modul în care a fost rezolvata reclamatia va puteti adresa în scris Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, B-dul Aviatorilor nr. 72, sector 1, București cod 011865.

 
 
 
offline
6.22

Data inregistrarii:
Miercuri, 24 Iunie 2009, 08:21

Profil consultant Cere consultanta

[Explicatii indice rating]

 
Data post: Marti, 24 Aprilie 2012, 14:54
Într-adevăr există un model de reclamație....Dar birocrația este mult prea mare...Mulți consumatori puși în fața completării unor astfel de documente se lasă păgubași...Astfel de formulare și alte acte de acest gen nu fac decât să descurajeze pe cei care ar vrea să li se facă dreptate...
Sunt curios cum se iau reclamațiile și sesizările la telefonul consumatorului ...Dar aici nu prea răspunde niimeni...
 
 
 
offline
24
1

Data inregistrarii:
Duminica, 19 Iunie 2011, 13:58

Profil utilizator

[Explicatii popularitate]

 
Data post: Vineri, 4 Mai 2012, 19:19
Sarbatori frumoase si linistite sa avem
 




Mie nu mi se pare greu de completat un astfel de formular. Iar reclamatii fara dovezi... nu dezvolt subiectul.

Telefonul consumatorului este destinat preluarii sesizarilor. Diferenta dintre reclamatie si sesizare este aceea ca reclamatia este insotita de pretentii, iar sesizarea doar semnaleaza o (presupusa, posibila) neregula.
 
 
 
offline
6

Data inregistrarii:
Duminica, 1 Mai 2011, 09:44

Profil utilizator

[Explicatii popularitate]

 
Data post: Joi, 13 Decembrie 2012, 12:08
Telefonul consumatorului nu exista decat scriptic.In fapt,raspunsul robotului este ca numarul (afisat de altfel in multe magazine) nu este activ.Asa ca reclamatii "pe loc" atunci cand intalnesti o problema,nu ai cum sa faci (exemplu : mi s-a intamplat sa mi se factureze un alt pret decat la raft si n-am avut cui sa reclam).
 
 
 
offline
24
1

Data inregistrarii:
Duminica, 19 Iunie 2011, 13:58

Profil utilizator

[Explicatii popularitate]

 
Data post: Joi, 13 Decembrie 2012, 12:28
Sarbatori frumoase si linistite sa avem
 




Inainte a posta acest ordin al presedintelui ANPC am verificat numarul de telefon, functioneaza. Ca sa intrati in legatura direct cu un operator, dupa ce formati 021 9551 apasati tasta 0.
Eu am avut noroc si nu am ascultat mai mult de 1 minut ce imi povestea robotul.

Pentru ca a fost publicat in 7 decembrie, ordinul va intra in vigoare din 6 ianuarie 2013.

Ordinul ANPC nr. 473/2012 - modificarea Ordinului ANPC nr. 72/2010 - unele masuri de informare a consumatorilor

Art. I. - Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor nr. 72/2010 privind unele masuri de informare a consumatorilor, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 164 din 15 martie 2010, se modifica dupa cum urmeaza:
1. La articolul 1, alineatele (1) si (2) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:
Art. 1. -
(1) Pentru corecta informare a consumatorilor si pentru a le da acestora posibilitatea sa afle informatii referitoare la modul in care pot face sesizari ori reclamatii cu privire la produsele si/sau serviciile ce le sunt puse la dispozitie, operatorii economici au obligatia sa afiseze numarul de telefon denumit TELEFONUL CONSUMATORULUI - INFOCONS - 021.9551, linie telefonica cu tarif normal, adresa si numerele de telefon/fax si adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protectia consumatorilor si comisariatelor judetene pentru protectia consumatorilor, in a caror raza teritoriala se afla operatorul economic, precum si adresa site-ului Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro (2) Adresele, numerele de telefon/fax si adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protectia consumatorilor si comisariatelor judetene pentru protectia consumatorilor sunt prevazute in anexa nr. 1, care face parte integranta din prezentul ordin.”
2. Anexele nr. 1 si 2 se modifica si se inlocuiesc cu anexele nr. 1 si 2, care fac parte integranta din prezentul ordin.
Art. II. - Prezentul ordin intra in vigoare in termen de 30 de zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, Bogdan Cristian Nica
Bucuresti, 3 decembrie 2012.

http://www.avocatnet.ro/con...
 
 
 
offline
Avatar 0.00

Data inregistrarii:
Vineri, 28 Ianuarie 2011, 10:51

Profil consultant Cere consultanta

[Explicatii indice rating]

 
Data post: Duminica, 10 Februarie 2013, 01:10
Din ultimele mele experiente aceste petitii se pot depune si on-line, evident cu toate documentele justificative atasate.
 
 
 
offline
Avatar 1

Data inregistrarii:
Vineri, 3 Mai 2013, 13:48

Profil utilizator

[Explicatii popularitate]

 
Data post: Miercuri, 16 Octombrie 2013, 17:28
Stie cineva cui este subordonata ANPC? Unde te poti adresa in cazul in care cei de la ANPC nu iti raspund in termen?
Multumesc
 
 
 
offline
24
1

Data inregistrarii:
Duminica, 19 Iunie 2011, 13:58

Profil utilizator

[Explicatii popularitate]

 
Data post: Joi, 17 Octombrie 2013, 08:15
Sarbatori frumoase si linistite sa avem
 




Trimiteti un e-mail la adresa office@anpc.ro:

Pe adresa de e-mail a ANPC office@anpc.ro ne puteți scrie numai în situația în care nu sunteți multumit de modul în care a fost rezolvată petiția dumneavoastră de către Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor la care a fost depusă sau Comisariatul nu a răspuns în termenul prevăzut de lege.

http://www.anpc.gov.ro/inde...
 
 
Du-te la pagina:  1 2
 
 

Discutie Model de reclamatie catre Comisariatul pentru Protectia Consumatorului

Acest subiect este moderat de catre
Ares-3,    Birou_de_Mediator,    gi-jane2

Ultimele mesaje sterse in discutie ( total mesaje sterse - 5) - vezi toate mesajele sterse

Autor mesaj: Ares-3
Mesaj sters de catre: Ares-3
Data mesaj: Joi, 28 Noiembrie 2013, 11:04
Mesaj sters la data: Joi, 28 Noiembrie 2013, 11:18
Motiv: Raspunde unui mesaj sters
Autor mesaj: alinbaltag
Mesaj sters de catre: Ares-3
Data mesaj: Joi, 28 Noiembrie 2013, 09:51
Mesaj sters la data: Joi, 28 Noiembrie 2013, 11:18
Motiv: Mesaj repostat in topic distinct
Autor mesaj: veveritzab
Mesaj sters de catre: Ares-3
Data mesaj: Joi, 17 Octombrie 2013, 11:33
Mesaj sters la data: Joi, 28 Noiembrie 2013, 10:52
Motiv: mesajul e offtopic


 

Statistici Forum

Mesaje astazi: 60
Total subiecte: 394297
Total mesaje: 2014355


 

Acum online

Utilizatori (33)
geo-vem , danielcantoreanu , Patrick_ , Valentin76 , ada123456 , spaca , traff , humble , constantin29 , sab-ina , crissaall , gaby76 , Petro25 , Cara29 , mariana_dumitru , radubr , inspectorSSM , nicutarasescu , lenoiurgit , cdcd , miloiuc , gicu13 , elhant , lisetchi , ninutzao , Bisca , ana86pas , Tarzan2012 , nicu1961 , gicubutnaru , gheorghe_manea , cristianfluturas , Samaritean

Consultanti (6)
Mihail_POPA , cornelbucsa , CristinaPaisa , Cristi2011 , adolfinapop , dontuirina

Moderatori (3)
andreigrigoriu , Birou_de_Mediator , tudorvaleriu

Administratori (0)
-

Astazi isi sarbatoresc ziua de nastere

Av. Pitei F. , pledant , alexmada , bahrim crina raluca , savic , PNV , misum , GIGI_GIGI007 , sorin@ , dsjcs , simionana , takikam , lavant , ovidiu_dum , ornelika , rapa , mircea_sorin2005 , cristina iftime , fannatura , ccm , cristina aonicesei , cristina aonicesei , remusraul , balasoiu marin , jimmyborca , georgescu_vera , avalozici , ZANFIR DOINA , ILEANA STAN , paraschivagrigorie , cristinasft , mutrix , vios70 , lumi_esek , LEGALN , FLORIN_ZAINEA , pure_law , FZAINEA , claudiana , georgeponea , bitoiu , ioval2003 , crisprecup , claualex , ASOCIATIABLOCMOLDOVITA , atenatrocin , Camelia Popa , caraman_codruta , sorrina , Egry Gelu , LAZAR ZOLTAN , iuchi , mariadum , nik2003 , rcry , gety , diana1234A , tundyuta , referenta1 , miche , LAZUR SANDA , vicktor , Peter Szabo , zaitev.mihaela , cornelia radoi , eurospot , lau_36 , mamica tanara , simona_toader68 , adriana.chiritescu , catalin.b , brdana , stroe silviu , florentinagorgan , vatrai , enenicolae21 , Ioana Kiss , dorina soare , mamimic , hdnarcisa , sarbu andreea , luthienna , raluca ionita , myre_flor , fodor adina , cristina_ilie , rodica.s , nicu1961 , Alina Gavril , danielconstantin , razvandmn , georgicutza95 , balasoiumarin , kurnikova , ramonapopescu , simonasopov , jorjinag , valieugen , constantadaniela , Aura821 , mariapalade , olteanudaniela , roxanabrancoveanu , bekoke , nelu210465 , Multitask , ady210474 , eleonora-georgeta , Adina Craciun , Alincostel_rusu , hadrian75 , gabriela_b_b , camelia-ginga , ela34

 

Cautare in forum

 
Publicitate in reteaua LegalNET.ro?

Consultant

Nu pierde ocazia de a te inscrie GRATUIT in catalogul consultantilor Avocatnet.ro

Parteneri Avocatnet

Finexpert Elsa Deratizare Dezinsectie