avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 353 soluții astăzi
Forum Activitate baciu_marian

Activitate baciu_marian

Răspuns la discuția Funtionar public versus PFA
Din cate vad dl SUTEUAL... pana la urma am voie sa imi fac PFA.
asa rezulta si din citatul tau ....
...."Functionarii publici, functionarii publici parlamentari si functionarii publici cu statut special pot exercita functii în alte domenii de activitate din sectorul privat,..."

DECI EU SUNT FUNCTIONAR PUBLIC SI IMI POT FACE PFA. ASTA E CLAR PT MINE.
Dar problema e ....ce ii cu dosarul ala profesional.... are vreo legatura acel dosar cu ce fac eu ca PFA....., trebuie sa zic la primaria unde lucrez ca functionar....ca imi fac PFA ...si tot ce fac ca PFA....ca sa noteze ei intr-un dosar.....exista vreo mica legatura intre acest dosar si PFA -ul meu.
Răspuns la discuția Funtionar public versus PFA
PT SUTEUAL

Am cautat acolo in lege unde ai spus tu si nu am gasit ce ai citat tu mai sus... Si de fapt nu este in capiotolul III ci in IV - DISPOZITII FINALE.
Daca ai gasit tu altceva si ma poate ajuta ....te rog dami si mie un link...

Asta e linkul care l-am gsit eu : [ link extern ]
DECI PANA LA URMA AM VOIE SA IMI FAC PFA....iar acel dosar profesional are vreo legatura ccu ce fac eu ca PFA....??
Răspuns la discuția Funtionar public versus PFA
Imi cer scuze de interventie. Nu sunt destul de lamurit in privinta dosarului profesional.
Are vreo legatura acest dosar cu PFA-ul pe care eu il fac ? Trebuie sa anunt la Primarie ca imi fac PFA? Trebuie sa fac ceva care sa aiba legatura intre mine ca PFA si institutia unde lucrez ca functionar public ...PRIMARIA..? Sau doar pur si simplu merg la FINANTE si imi deschid PFA fara sa stie nimeni din PRIMARIE ...de la RESUSRSE UMANE.....!!!