avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 273 soluții astăzi
Forum Activitate Liliana Gradinaru

Activitate Liliana Gradinaru

In general nu se dir=ferentiaza spatiile comune intre cei care au apartamente si cei care au apartamente si parcare. Totusi, depinde cum anu e sunt definite in contract proprietatile, unii au spatii comune de x%, altii de y%, ceea ce inseamna ca unii platesc mai mult. Chiar si asa, este o problema a identifica cine are drept a intra la subsol, caci unii proprietari de garsieniere cu loc de parcare pot avea cote de spatii comune mai mici decat ptroprietari de apartamente fara loc de parcare. De aceea trebuie vazut intreg contractul, nu ale vecinilor, dar al persoanei interesate, caci detaliile sunt muuuulte si relevante.
Regret, nu inttekeg ce nu. Si va rog sa scrieti nu cu litere normale.
Ok, daca doar unde esti proprietar ai dreptul, cum anu e are drept chiriasul? intelegeti ca este o contradictie in ce ati spus?
In ceea ce este aratat mai sus, proprietarul nu poate inchiria un loc de parcare pentru chirias, pentru ca proprietarul nu sta acolo. Este regretabil ca o persoana care chiar locuieste acolo (chiriasul) nu are aceleasi drepturi sa inchirieze un loc de parcare ca proprietarul (daca ar locui acolo), ca=nd, referitor la masina, ambii platesc taxe.
Pe de alta poarte, asta nu inseamna ca nu pot inchiria mai multe locuri, pot inchiria loc la proprietatea locuinta personala, la proprietatea firmei sau a PFA-ului si la cealalta locuinta proprietate privata unde am viza de resedinta. Adica pot avea mai multe locuri inchiriate, deci nu stiu daca asta e scopul HCL.
Insa, daca ar fi, ar trebui alte conditii, cum ar fi sa nu ai alt loc inchiriat.
Daca este sa discutam pe argumente legale, e ok, dar fara luari la rost cu „ce nu ati inteles, doamna”. Multumesc.