avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 498 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Admitere avocatura 2009
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Admitere avocatura 2009

Cu placere si emotie postez primul mesaj pe Avocat.net. Trimit salutul meu utilizatorilor, administratorilor acestui forum si imi permit sa aduc in discutie un subiect nou. Sunt student in anul IV la Drept, in Iasi, si voi sustine anul acesta examenul de admitere in Barou. Sunt curios sa aflu detalii cu privire la admiterea din orice judet, opiniile si sugestiile celor care au promovat, dar si ale celor care nu au promovat. Inteleg, din consultarea altor liste de discutii, ca in fiecare an au existat probleme, nemultumiri...
Acestea sunt doar zvonuri. Inca nu a aparut metodologia de organizare a examenului de primire in profesia de avocat pentru anul 2009. Intradevar, OUG 159/2009 prevede la art 1 pct 6: "Art. 16. - (1) Primirea in profesie se obtine numai pe baza unui examen la nivel national organizat de U.N.B.R, potrivit prezentei legi si Statutului profesiei de avocat.", iar in art. IIV (1) Dispozitiile pct. 6 al art. I intra in vigoare la data de 1 ianuarie 2009.

Legea de organizare a profesiei de avocat prevede un termen de 60 zile mai inainte de organizarea examenului de primire in profesie, termen in care Bibliografia, Tematica, precum si conditiile de primire in profesie se vor afisa la sediile barourilor, pe site-urile oficiale (www.unbr.ro), precum si in ziare de mare tiraj. Asa ca pana la organizarea examenului de primire in avocatura din anul 2009 mai ai de asteptat cam pana la finele lunii septembrie. Bafta
Cserey Barnabás a scris:

Examenul va fi extrem de greu, intrucat sunt prea multi avocati, iar UNBR a hotarat sa restranga nr. acestora
In ceea ce priveste pe avocati acestea vor da examen in fiecare 3 ani, deci profesia se va exercita temporara.
Av. Cserey Barnabas