avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 196 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Administrator cu atestatul expirat
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Administrator cu atestatul expirat



In cazul in care administratorul are scoala si atestat din anul 2004 , valabil 3 sau 4 ani, deci valabilitatea este expirata , ii este necesara aprobarea adunarii generale pentru a fi mentinut in functie chiar in cazul in care a demarat actiunea de a intra in legalitate prin inceperea unui acum al unui curs de atestare sau faptul ca este in curs de a intra in legalitate este sufiicient pentru a nu se mai considera motiv de demitere?
Cel mai recent răspuns: Adam Grecu , utilizator 08:52, 15 Noiembrie 2013
Atestatul de exercitare responsabilitate administrator de imobile nu se emite pe o perioada de valabilitate
Daca atestatul necesar exercitarii responsabilitatii si calitatii de administrator de imobile de locuit in comun este emis de catre autoritatea publica locala,adunarea generala din cadrul asociatiei de proprietari nu detine autoritatea si competenta sa se substituie emitentului atestatului
Atestatul ARE o perioada de valabilitate de MAXIM 3 ani si poate fi reanoit, suspendat sau retras de catre Comisia de Atestare in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Pe spatele atestatului exista loc pentru viza, deci trebuie sa il duca la vizat.
Aveti @ynocentta atestat sau va dati doar cu parerea??
Stimate domn , Dumneavoastra detineti un asemenea atestat cu valabilitate de max. 3 ani ? Sa va citez ce scrie pe un atestat emis de primaria sector 3 , bucuresti :
" Prezentul atestat este eliberat pe o perioada nedeterminata si poate fi retrasde catre PRIMAR in conformitate cu prevederile legale in vigoare " am incheiat citatul .
Da stimate domn/doamna, detin un asemenea atestat, eliberat CULMEA tot de Primaria Sector 3, si la mine tot citat era:
Prezentul atestat este eliberat pe o perioada de maximum 3 ani si poate fi reanoit, suspendat sau retras de catre Comisia de Atestare in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Este adevarat ca este emis in luna mai 2005, cred ca este batran!
@Marioara Maftei, atestatul nu este expirat, incepand cu 2007 atestatul de administrator se elibereaza pentru o perioada nedeterminata, conform cu art.58, alin 3, din normele de aplicare a Legii 230/2007.
Daca doriti sa-l pastrati in functie, spuneti-i sa urmeze un curs de evaluare a competentelor profesionale in urma caruia poate sa obtina un certificat de competenta, decat sa inceapa un nou curs de administrator.

Alte discuții în legătură

Atestat administrator imobile mihaela nedelea mihaela nedelea Am obitnut atestatul de administrator imobile in anul 2004 in baza HG 400/2003, aflata in vigoare la momentul respectiv, in atestat fiind specificat faptul ... (vezi toată discuția)
Atestat administrator de imobile cornelusha cornelusha Buna ziua, este adevarat ca daca ai domiciliul/resedinta in sectorul 1, nu ai voie sa dai examen la primaria altui sector ? Sau nu iti recunosc diploma cei de ... (vezi toată discuția)
Atestatul de administrator condominii alindobre alindobre Conform legii 196/2018, pentru a putea desfasura activitatea de administrare, este necesar ca persoana in cauza sa obtina un atestat de administrator ... (vezi toată discuția)