avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 724 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Buna ziua. Am nevoie de niște sfaturi. Povestea mea ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Buna ziua. Am nevoie de niște sfaturi. Povestea mea pe scurt ...

Buna ziua. Am nevoie de niște sfaturi. Povestea mea pe scurt este urmatoare:
Sunt insarcinata in 5 luni, locuiesc în Germania iar tatăl copilului a hotărât sa plece în Romania deoarece parintii lui sunau săptămânal ca nu pot trai fără el, îl șantajau emoțional ca ii vor găsi "reci", ca vor muri din cauza lui, ca nu mai are cine sa le dea o cana de apa....sunau la 3- dimineata ca le e rău ca le a crescut tensiunea , noapte după ora 23. El mi-a a spus ca știe ca nu l va ierta Dumnezeu dar nu poate sa si aibe parintii pe conștiința si a decis sa plece. Eu vreau sa raman In Germania, sunt asistent medical. Îmi doresc ca fiica mea sa si scunoasca tatal dar nici nu as vrea sa ma șantajeze atunci când voi avea nevoie de o procura ceva. Nu stiu cum sa procedez, nu stiu cum va evolua relația dintr e noi în calitate de parinti nu de soti. Fetita a fost conceputa în Germania și îmi doresc sa rămânem aici, consider ca are un viitor mai bun decât în România. Sunt șanse sa fiu obligata in vreun fel sa ma intorc on tara daca tatal va cere asta în instanta? Ati mai auzit de astfel de cazuri în care parintii locuiesc în tari diferite...? Cum se procedează cu programul de vizita....etc....
Orice sfat, orice vorba imi va fi de folos. Va mulțumesc.
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu am inteles daca sunteti soti sau nu.
Oricum ar fi, nu va poate obliga sa va intoarceti in tara.
Ultima modificare: Joi, 4 Martie 2021
gi-jane2, moderator
Nu suntem căsătoriți.
4 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util
atunci, ca sa fie tatal fetii, va trebui sa o recunoasca si abia apoi se pune problema de unde va locui copilul, autoritatea parinteasca etc.