avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 671 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... A doua facultate
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

A doua facultate

Bună ziua! În cazul în care sunt studenta la o facultate un an de zile pe locurile de la buget, as putea sa renunț la facultate, să plătesc taxa de școlarizare după finalizarea primului an și sa ma înscriu la medicina pe locurile de la buget?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:45, 10 August 2020
Legea nr.1/2011
art.142
....
(6^1) Persoana care a beneficiat gratuit de școlarizare în cadrul unui program de studii universitare finanțate de la bugetul de stat are, în condițiile legii, dreptul de a urma un alt program de studii universitare în cadrul aceluiași ciclu de studii universitare:
a) în regim cu taxă, dacă instituția de învățământ superior de stat organizează programul și în acest mod;

b) în regim gratuit, cu finanțare de la bugetul de stat, în condițiile în care persoana achită contravaloarea serviciilor de școlarizare de care a beneficiat anterior cu finanțare de la bugetul de stat, integral sau parțial, în cazurile în care programul de studii la care a fost admis este organizat doar cu finanțare integrală de la buget.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua!in anul 2020 am terminat facultatea de matematică ... Andreiion22 Andreiion22 Buna ziua!In Anul 2020 am terminat Facultatea de Matematică și Informatică Babeș-Bolyai din Cluj, unde am facut 4 ani la buget.Acum as dori sa ma inscriu ... (vezi toată discuția)
A doua facultate fara taxa claudiutergo claudiutergo Buna ziua! De curand am fost admis pe locurile fara taxa la o facultate de medicina (5 ani de studiu), dar sunt obligat sa platesc cea de-a doua facultate pe ... (vezi toată discuția)