avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 117 soluții astăzi
Forum Activitate Paul_M

Activitate Paul_M

Răspuns la discuția prima pt. nastere
Sunt medic rezident, am depus anul trecut in iunie o cerere pentru prima de nastere, dar Spitalul angajator nu mi-a dat nici un raspuns si nici nu m-a platit. Verbal am primit de la doamna de la salarizare, un raspuns de genul: "Puteti depune cerere dar degeaba, pentru ca nu veti primi nimic. Nici o angajata nu a primit pana acum."
Ce sa fac in aceasta situatie?
Am refacut cererea cu precizarea art din CCMUNN si o voi inscrie la registratura Spitalului, dar ma tem de acelasi refuz. Ma sfatuiti va rog cum ar trebui sa procedez mai departe? Cat timp dupa nasterea copilului pot primi acest drept? Am nascut in mai 2008.
Multumesc!
Nu se pune problema de a obtine retroactiv vreun concediu ! Evident ca sotul meu a facut cererea inainte de data de 14.02. de la care solicita intrarea in concediu. Insa nu a primit raspuns de la angajator! Iar saptamana aceasta evident ca lucreaza! Daca eu m-as fi reintors la clinica, ce as fi facut cu copilul?!
Nu avem cu cine lasa copilul. Daca angajatorul nu spune clar de cand ii aproba cererea, eu de unde sa stiu cand sa imi reiau activitatea?! Problema nu este la mine, eu intr-o zi am rezolvat cu toate hartiile si aprobarile necesare, problema este la angajatorul sotului care amana luarea unei decizii, mai intai ca nu are cartea de munca predata lor (asta s-a rezolvat), apoi ca trebuie sa rezolve cu n probleme administrative, pe urma ca ar trebui sa fac eu dovada ca nu ne vom suprapune cu indemnizatia...
Mi se pare absurd! Din moment ce in dosarul pentru primarie eu oricum voi atasa o declaratie pe propria raspundere ca nu mai beneficiez de aceasta indemnizatie, nu inteleg de ce insista angajatorul cu cererea mea?
Repet: nu imi pot permite nici o zi pauza intrucat nu am cu cine lasa copilul.