avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 266 soluții astăzi
Forum Activitate katiusa_77

Activitate katiusa_77

sunt in aceeasi situatie, numai ca instanta in cazul meu a hotarat sa respinga contestatia la executare ca fiind neintemeiata.
cum pot sa procedez in aceasta situatie? sa fac apel, dar in baza la ce?
am tot asteptat raspunsuri la mesajele mele postate in forum, dar niciun avocat inregistrat pe aici nu s-a sinchisit sa-mi raspunda. va multumesc mult. acest fapt m-a determinat sa-mi incerc singura norocul pe la instantele din tara unde aveam deschise dosarele de anulare a proceselor verbale, iar grefierii de la acele instante au fost foarte draguti si m-au indrumat ce trebuie sa fac, iar ceea ce trebuia facut era foarte simplu si nu cred ca merita onorariul suplimentar pe care mi-l cerea avocata: cu 5 lei taxa judiciara achitata la taxe si impozite locale unde isi are firma domiciliu, o solicitare si un plic autodresat si sentinta in original definitiva si irevocabila a ajuns un posesia noastra fara alte cheltuieli.
poate, daca mai multa lume ar proceda in felul acesta, fara sa mai apeleze la serviciile avocatilor, poate si acestia din urma si-ar revizui un pic tarifele.
dar probabil e doar un gand, o dorinta, care va ramane la acest stadiu.
oricum i-am facut reclamatie si avocatei pentru reprezentare defectuoasa in instante la Barou, iar raspunsul venit dupa 3 luni a fost cel asteptat: " nu s-a constatat nicio abatere" . asa ca nu mai avem ce comenta.
stampila de primire nu este obligatorie incepand cu 01.01.2007. dar dat fiind faptul ca traim in Romania si foarte multi sunt cei care "trag tepe", se merge in continuare pe semnarea si stampilarea pe factura de primire. probabil vi s-a cerut sa se stampileze facturile pentru a se asigura ca se realizeaza plata. acest lucru se intampla la plata prin op sau alte metode (cec, bo). dar dat fiind faptul ca dvs faceti incasarea pe loc, inseamna ca emiteti o chitanta sau un bon fiscal, ar trebui sa le fie de ajuns celor de la contabilitatea societatii dvs, aveti dovada furnizarii produselor prin incasarea banilor si emiterea acelor acte de incasare.
sper sa va fie de folos raspunsul
am avut si noi la societatea surpriza sa primim PV de contraventie pentru lipsa rovinietei. am contestat in instanta toate PV care au tot curs, fiindca ti se emite cate un PV la fiecare punct de verificare a rovinietei si daca nu ai fost atent sa verifici existenta acesteia si ai de facut un drum de la Bucuresti la Timisoara si retur, de ex., vei avea surpriza sa primesti vreo 6 PV dintr-un foc, dar care vin la un interval de timp unul de celalalt. la judecatoria Deva ni s-a dat castig de cauza in baza legii 144/2012 prin care s-a modificat OG nr.15/2002 si anume:"art.9 alin.2 si 3 din OG 15/2002 au fost modificate si completate, iar la alin.3 apare textul: PV se intocmeste si se comunica contravenientului in termen de 30 zile de la data constatarii contraventiei, interval in care nu se pot incheia alte PV de constatare a contraventiei pentru inclacarea prevederilor art.8 alin.1: "fapta de a circula fara a detine rovinieta valabila constituie contraventie continua si se sanctioneaza cu amenda".
iar la art.II din Legea 144/2012 ca:" Tarifele de despagubire prevazute de OG 15/2002 privind aplicarea tarifului de utilizare si a tarifului de trecere pe reteaua de drumuri nationale din Romania, aprobata cu modificarile si completarile prin Legea 424/2002 cu modificari si completari ulterioare, aplicate si contestate in instanta pana la data intrarii in vigoare a prezentei legi (27 iulie 2012) se anuleaza.
de asemenea o parte a proceselor verbale au fost anulate invocand si lipsa semnaturii olografe a agentului constator de pe PV, dat fiind faptul ca la momentul imprimarii PV, acesta din urma si-a pierdut forma de act electronic la care exista atasata o semnatura electronica . deci PV avea lipsa o semnatura a putut fi anulat.
acum depinde ce avocat va gasiti sa va reprezinte sicat de bine cunoaste legislatia in acest domeniu, sa nu bajbaie.
ve doresc succes si sper ca informatiile pe care le-am trecut aici sa va ajute.
societatea noastra in anul 2012 a primit 14 procese verbale de contraventie, fiindca timp de 2 luni ale anului 2011 autovehiculele societatii (3 la numar) au circulat pe drumurile nationale fara sa detina rovinieta. s-a intamplat acest fapt dintr-o simpla omisiune (persoana care se ocupa de achizitia de roviniete a iesit in concediu de crestere copil, iar cei ramasi nu s-au complicat sa verifice actele).
problema in sine nu ar fi acele procese verbale cu amenzi, ca de "am incalcat, platim", problema e acel tarif de despagubire pe care il solicita CNADNR, care este ca valoare egal cu taxa unei roviniete de 1 an. am contestat in instanta acele procese verbale. fiind reprezentati de o avocata pentru o mare parte din ele am obtinut sentinte definitive si irevocabile de anulare a proceselor verbale.
problema este ca la recursul a unui dosar, avocata nu a mai depus imputernicire avocatiala, iar plangerea a fost anulata (asta luand in consideratie ca exista un contract de reprezentare in baza caruia s-a emis factura care a fost si achitata). cum se poate proceda in aceasta situatie (daca se poate face ceva cu privire la anularea sentintei si reluarea procesului) si daca se poate face reclamatie si impotriva acelei avocate, fiindca nu a fost singura neregula.
si inca o intrebare: cum se pot obtine sentintele definitive de alte instante din tara fara sa ne deplasam pana acolo (ne costa destul de mult)? nu se pot solicita cumva si on-line?
buna ziua
speram ca pana astazi sa-mi fi raspuns cineva competent, fiindca raspunsul m-ar ajuta enorm in luarea unei decizii cat mai bine informate in preluarea societatii respective sau infiintarii alteia.
buna ziua
vroiam sa stiu daca se poate realiza cesionarea partilor sociale ale unei sc xx srl care este inregistrata la ORC ca fiind inactiva inca din 2010. normal termenul de 3 ani de inactivitate a expirat pe 1 aprilie 2013, dar administratorul nu a depus inca nici un act la registrul comertului si vroiam sa stiu daca il paste cumva vreo amenda pentru acest lucru, sau poate nu pe el personal ci se va rasfrange asupra societatii, si sa nu ma trezesc in acest sens ca sunt buna de plata dupa ce voi prelua partile sociale ale acelei societati?
vroiam sa stiu daca se poate face cesiunea partilor sociale si in aceeasi zi sa se convoace adunarea generala a asociatilor in care noii asociati sa declare ca, firma isi reia activitatea ?
:frantic:
multumesc
Răspuns la discuția DECIZII DE SOMAJ...,,IN ALB"
buna ziua
asi dori sa stiu si eu cum trebuie procedat pentru desfacerea c.i.m. al unui angajat, ca acesta din urma sa poata sa ia indemnizatia de somaj. sunt asociata intr-o societate micuta si avem un salariat care ne face probleme destul de mari: ori vine baut la servici si face scandal ori nu vine deloc. L-asi concedia pe loc pe motive disciplinare fiindca mai are la dosar inca 3 referate de incalcare a regulamentului intern si a cod. muncii, dar mi-e mila de sotie si copilul lui de 1 an, care nu au alte venituri decat salariul acestui individ + alocatia copilului. asi vrea sa pregatesc documentatia ca aceasta sa fie ok din toate p.d.v.
va multumesc
buna ziua
am fost pana la Oficiul R.C. de trei ori pana ce intr-un final mi-au acceptat acteleX-(
de fiecare data imi mai cereau ori balanta de verificare din luna in care s-a facut imprumutul; ori balanta din ultima luna; ori bilantul pe anul trecut, dar nu se puteau hotara care din ele (semestrial ori anual). intr-un final am discutat cu un expert contabil si mi-a spus ca nu poate sa-mi faca un raport de expertiza pana nu are raspunsul judecatorului delegat prin care se solicita acesta in mod expres si ca fara el nu se va aproba mentiunea.
un raport de expertiza contabila costa in medie 500 lei. dar cred ca depinde si de cat de "expert" este. nu vreau sa supar pe nimeni, ghilimelele nu reprezinta un apropo. de exemplu in Bucuresti un expert, am inteles ca este f.f.f. bun, mi-a cerut 500 lei si atat; un expert pe care l-am gasit in Targoviste mi-a cerut "doar" 500 lei+cheltuieli de deplasare pana in Bucuresti de 200-250 lei (spunandu-mi ca este oricum mai ieftin decat m-ar taxa un expert din Bucuresti)
oricum, am inteles un lucru, in tara asta degeaba de agiti sa faci niste lucruri bune ca te ingroapa functionarii publici in hartii si diverse minuni care nu stiu daca isi au rostul. cand ajungi sa ai nevoie de functionari publici mai bine #-o

daca puteti sa credeti, ca nici macar acum nu am obtinut actele de la ORC. mi-au tot dat amanare, fiindca nu stiu ce nu-i placea judecatorului delegat. am depus in una din sedinte la dosar raportul de expertiza, a ramas sa fie verificat, iar pe 3 iunie a fost reprogramata o noua sedinta pentru darea sentintei. sper sa fie una favorabila ca sa pot incheia odata capitolul acesta.
un sfat prietenesc: daca doriti sa faceti majorare de capital din creante catre asociati, sa o faceti o singura data si cu o suma mare, care sa merite osteneala si drumurile.
dl. lucian.gogu
va multumesc mult
exact ceea ce cautam, fiindca nimeni nu-mi da un raspuns exact.
you ar the best =D>

P.S. unde pot gasi un expert contabil? si cel mai important cu cat ma taxeaza pentru acest raport de expertiza