avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 156 soluții astăzi
Forum Activitate rodica.d

Activitate rodica.d

Buna ziua,

Am nevoie de un model de contestatie la un aviz de ipoteca mobiliara. Ma poate ajuta cineva ? Este urgent.

Multumesc.
In cazul in care contul a fost scris incomplet, banii raman undeva in banca. Persoana care a facut "greseala" trebuie sa faca o solicitare la banca pentru remedierea situatiei. Deoarece contul beneficiar completat nu este valid, banii ar trebui sa se intoarca in contul destinatar in cca 30 de zile. Trebuie sa existe o solutie. Mergeti si insistati la banca, pana gasiti un angajat care sa va ajute. Noi ne-am confruntat cu o situatie similara. Sotul meu trebuia sa-mi faca un transfer bancar si, din greseala, la beneficiar a completat tot numarul lui de cont. Dupa 30 de zile banii i-au revenit in cont. Ce ma surprinde pe mine, in acest caz, este faptul ca aplicatia a dat voie sa plece banii din cont in conditiile in care numarul de cont a fost completat gresit. Ar fi trebuit sa dea un mesaj de eroare. Deci, inseamna ca este ceva in neregula cu aplicatia. Asa ca, insistati!!!
Nici nu trebuia sa apelati la o firma de avocatura. Depunerea formularelor pentru alocatie europeana se face personal la sediul AJPIS din raza de domiciliu. Exista un birou care se ocupa cu asa ceva. La sectiunea A trebuie sa completati dumneavoastra datele(sau sunt deja completate de catre firma care vi le trimite). Cu o originalul si o copie dupa formulare, va prezentati la AJPIS, unde vi se da si o cerere sa completati, si le depuneti. Termenul de rezolvare este de cca 1 luna( cel putin acesta este termenul de rezolvare la Constanta). Si eu beneficiez de alocatie europeana si, in momentul in care am primit primele formulare, m-am deplasat la AJPIS si acolo am primit toate lamuririle. Mult success!
Da, cele 2 formulare trebuie completate de 2 ori pe an sau o data pe an, in functie de tara in care lucreaza muncitorul migrant(Depinde de legislatia tarii in care lucreaza).
Eu completez aceste formulare de 2 ori pe an.
Va voi explica concret cum functioneaza pentru noi acest lucru.
Sotul meu lucreaza in Belgia. Angajatorul plateste toate taxele catre statul Belgian, prin intermediul unei firme de asigurari.(Acolo sistemul de asigurari sociale este privat.)
Aceasta firma imi trimite acasa formularele E401 si E411 si eu ma ocup de formalitatile pe care le-am enumerat in mesajul anterior.
Imputernicirea aceea despre care pomeniti, cred ca este necesara in situatia in care nici-unul dintre soti nu se gaseste in tara de domiciliu a familiei si este necesar ca toate formalitatile sa fie indeplinite de o alta persoana.
La noi nu a fost necesar acest lucru.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna ziua,

As dori sa vin si eu cu unele precizari referitor la acest subiect.
Copiii mei beneficiaza de aproape 4 ani de alocatie europeana si as dori sa impartasesc din experienta mea.
Eu primesc cele doua formulare acasa(Am inteles ca sunt situatii in care formulare sunt trimise direct la AJPS-ul de domiciliu al beneficiarului), completate la pct. 5 de catre institutia competenta care plateste alocatia. Formularele trebuie completate numai la punctele 1 - 4 de catre beneficiar.
In situatia in care parintele beneficiar are loc de munca, este necesar ca Formularul E411 sa fie completat de catre Angajatorul acestuia la pct. 4. In caz contrar acest punct nu se completeaza.
Formularele astfel completate, impreuna cu un rand de copii, se depun, impreuna cu o cerere, la registratura AJPS-ului de domiciliu. Cererea este un formular tipizat care se gaseste la biroul de copiat acte de la sediul AJPS.
Este bine ca, inainte de depunere, sa se ia legatura cu persoana din AJPS care se ocupa de aceasta problema, pentru a verifica daca documentatia este completa si corect completata.
Apoi, AJPS-ul se ocupa mai departe de toate formalitatile(inclusiv de trimiterea formularului E401 la starea civila pentru completare).

Precizez ca aceasta este procedura la AJPS Constanta. Nu stiu daca in alte judete se procedeaza in alt mod.

Sper ca am fost de ajutor cu aceste informatii
Buna ziua,

As dori un raspuns in legatura cu urmatoarea problema:

Sunt membra a unei Asociatii de Parinti infiintata intr-o gradinita, care este inregistrata legal. Copiii studiaza o limba straina ca activitate optionala. Cadrul didactic care preda materia nu are firma si nici PFA. Asociatia de parinti dispune de fonduri din contributiile membrilor asociatiei.
In aceste conditii, ce tip de forma de colaborare LEGALA se poate incheia intre Asociatia de Parinti si Cadrul didactic, ca persoana fizica? Care sunt obligatiile fiscale ale calor doua parti?
Răspuns la discuția Uzucapiune?
Va multumesc pentru raspuns
Discuție Uzucapiune?
As dori sa va supun atentiei urmatoarea situatie

Parinitii mei detin impreuna cu sora tatalui meu, din anul 1961, o proprietate in indiviziune, compusa din casa plus teren de aproximativ 1200 mp. Proprietatea a fost dobandita prin act de vanzare-cumparare incheiat intre parinitii tatalui meu si proprietarii mai sus mentionati. In imobilul cu pricina am locuit numai eu si parintii mei. Sora tatalui meu nu a locuit niciodata in imobilul respectiv, nu a facut nici-un fel de investitie si nici nu a platit niciodata impozitul aferent partii ei de proprietate. In momentul de fata, sora tatalui meu isi reclama partea de proprietate(numai partea de teren), cu urmatoarele pretentii: doreste, fie sa iasa din indiviziune pentru ca apoi sa-si vanda terenul, fie sa o platim la pretul pietei pentru a nu dezmembra proprietatea. As dori sa stiu daca se poate stabili dreptul de uzucapiune in favoarea parintilor mei sau daca exista o procedura legala prin care se poate rezolva aceasta problema. Parintii tatalui meu au mai detinut un imobil, pe care l-a mostenit sora tatalui meu, imobil in care ea a locuit impreuna cu parintii si in care locuieste si in prezent.

Contractul de vanzare cumparare este formulat in felul urmator:

Act de vanzare-cumparare incheiat intre M.D si M.T. in calitate de vanzatori si M.A., casatorit cu M.I. , si M.S. in calitate de cumparatori. S-a procedat la vanzarea, respectiv cumpararea imobilului X(cu caracterisiticile descrise mai sus). Apoi urmeaza continutul actului, unde se afla pretul la care a fost evaluat imobilul la vremea respectiva, fara alte clauze speciale. Mai precizez ca la incheierea acestei tranzactii nu au fost achitate decat taxe notariale. Vanzatorii nu au pretins de la cumparatori suma la care a fost evaluat imobilul.