avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 265 soluții astăzi
Forum Activitate Aleximo

Activitate Aleximo

Am 19 ani si de 2 ani si jumatate beneficiez de pensie de urmas in urma decesului tatalui meu..daca ma angajez si pe cm e trecut salariul minim pe economie imi pierd pensia?..ce ma sfatuiti sa fac avand in vedere ca sunt si studenta si nu am nevoie de asigurarea de la cm ,,,
da dar ce inseamna clar..??...uitati-va la celalat subiect numit canalizare pe proprietatea altcuiva unde am primit un raspuns:|:|:|:| din care nu inteleg nimic:|:|:...
puteti sa-mi explicati ce inseamna drept de servitute dobandit prin uzucapiune?:help::wassat:
puteti sa-mi explicati ce inseamna drept de servitute dobandit prin uzucapiune?..nu este asa usor sa mergem in instanta avand inn vedere ca trebuie sa fac succesiunea de pe bunicul meu pe mine(casa e pe numele bunicului) si avand si alte proble pe cap nu e momentul potrivit sa merg in instanta..ma gandeam sa gasesc o solutie sa o linistesc pt moment si ma voi conecta la o alta canalizare pe cealalta parte a casei, care nu afecteaza pe nimeni...
canalizarea de la casa mea si de la vecinii din dreapta si din stanga mea trece prin gradina mea si de acolo prin gradina si curtea vecinei dinjos de casa mea...in curtea ei se unesc cele 3 canalizari, acoperite, betonate si pleaca mai departea spre alte case...problema este ca tipa a venit ieri sa-mi spuna ca ei ii miroase curtea a canal si ma rog, ca de la 1 august ea il blocheaza sau ce vrea ea sa faca ca sa nu mai treaca pe la ea in curte, sa il infunde..vreau sa stiu daca are voie sa faca asa ceva. este pe proprietatea ei dar s-a construit de catre bunicul meu acum 30 de ani cand in locul ei statea altcineva(vecini care nu au avut nimic cu canalizarea), ea locuieste acolo doar de 2-3 ani !!!!...
ce studii sunt necesare pt obtinerea lui?..o scoala sanitara postliceala de farmacie e suficienta?...de unde pot afla mai multe?