avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 546 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Pentru a deveni notar conteaza notele obtinute in ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Pentru a deveni notar conteaza notele obtinute in timpul liceului?

Sunt eleva in cls a 12 a si mi am propus sa urmez Dreptul,mai precis notariat.Intrebarea mea ar fii urmatoarea:conteaza notele din liceu?in toti anii am avut medii f mici la purtare #-o si in gen mici peste tot.Si as mai avea o intrebare:Este adevarat ce am auzit ka pt a ajunge sa itzi deschizi un notariat in Buc trebuie ori sa da dai spaga in val de aprox 100.000 euro ori sa ai cunostintze in bransa???Relatii in bransa nu am,dar totusi provin dintr o fam instarita si mi as permite mai mult daca e cazul:P.In concluzie sa nu ma lungesc prea mult,as dori un raspuns sincer pentru ca de asta depinde viitorul meu.Multumesc anticipat:)
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:54, 21 Martie 2008
E bine ca esti atat de decis in ceea ce vrei sa faci. Dar mai intai, absolva facultatea sa vezi sigur ca iti place. daca doresti sa studiezi dreptul doar pentru a fi notar, pentru ca , cel putin acum, e extrem de tentant, iti spun ceva: in toate filmele cu tematica juridica banuiesc ca ai admirat procurori abili, avocati si judecatori exceptionali.... ai vazut tu undeva vreun notar celebru?? ( Asa ca, pana ce vei termina tu facultatea, lucrurile ar putea sa se schimbe "dramatic"....si , curios, sunt multi care doresc asta.....semn ca va fi si aici o reala democratie).
Asa ca, indiferent ce faci, verifica daca iti place viitoarea profesie. Succes
Viitorul tau nu are cum sa depinda de raspunsul nostru. El depinde de ceea ce vrei tu sa faci din el.