avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 310 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Sfaturi, va rog! Merita sa urmez cursurile facultatii ...
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Sfaturi, va rog! Merita sa urmez cursurile facultatii de drept?

Buna seara!sunt inca eleva in clasa a 12a si am ales sa dau la facultatea de drept din Bucuresti , pentru ca acolo admiterea din cate am auzit este mai grea si astfel se face o departajare mai buna..acum ,am o intrebare pentru cei care abia au terminat sau inca sunt in anii de studiu.Se merita,e atat de mult de invatat precum se spune ?Nu am relatii in domeniu si mi as dori sa reusesc ...niste sfaturi m ar ajuta.Multumesc anticipat!
Ultima modificare: Vineri, 18 Martie 2011
RuxandraR, utilizator
Cel mai recent răspuns: ContSters198945 , utilizator 15:35, 3 Aprilie 2011
eu am observat ca se cauta medici in f. multe tari ,dar de avocati nu prea am auzit .
Fata mosului,

Facultatea de drept este o facultate unde i-as indemna sa mearga doar pe cei ce au chemare. Intr-adevar, sunt zeci de mii de absolventi, anual. Doar cateva sute - vor reusi. Majoritatea reusesc doar sa-si largeasca putin orizonturile, sa poata ulterior sa cumpere bere mai ieftin si sa o vanda mai scump. Multi dintre absolventi devin avocati sau juristi. O parte au norocul sa aiba de la cine invata. Doar aceia reusesc in aceasta meserie. Nu este o facultate grea, daca iti place. Nu este necesar sa tocesti si nici nu te sfatuiesc sa faci asta. Meseria asta se invata practicand-o. In facultate nu inveti decat unde sa deschizi cartea cand ai nevoie de o informatie. Este suficient sa stii asta. Cunostintele adevarate se vor sedimenta abia atunci cand vei lucra.
Este o meserie minunata, ce iti aduce foarte multe satisfactii, daca o faci cum trebuie.
Succes!
p.s. nu te teme de concurenta in meserie /e adevarat ca putini avocati castiga bine, dar asta doar pentru ca putini merita sa castige bine ;)