avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 208 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Registrul intrare -iesire
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Registrul intrare -iesire

Buna ziua!
Am nevoie de putin ajutor in ceea ce priveste completarea registrului de intrari iesiri. Nelamuririle mele sunt:
1. Acest document se completeaza numai pt. corespondenta sau si pt. decizii luate de AGA, comenzi, oferte de pret facute pe mail....etc.Mentionez ca firma noastra este mica avand 4 angajati.
2. Am cumparat un astfel de registru care contine urm. coloane: 1.nr de inreg;2.data inreg;3.nr si data doc.;4.nr filelor documentului;5.nr anexe;6.de unde provine doc;7.continutul pe scurt al doc; 8.compartimentul caruia i s-a repartizat doc;9.modul rezolvarii;10.data expedierii;11.destinatar;12.nr.de inregistrare la care se conex. doc si indic. dos.

la ce se refera coloana nr. 12? chiar daca col.1-5 sunt pe pagina de intrari...in cazul iesirilor(expeditie scrisoare de ex) acestea se completeaza nu?
3. Absolut toate intrarile s iesirile trebuie sa primeasca un nr. de inreg care trebuie sa fie trecut si pe document? de ex daca am primit o somatie de la Finante o inreg in acest registru si scriu pe ea si numarul de iesire?

Va multumes pt timpul acordat
o zi buna!
Cel mai recent răspuns: 280366 , utilizator 15:04, 18 Martie 2015
Eu, de exemplu, la mine la firma acest registru contine doar: numar curent (de inregistrare), data, expeditorul, continutul documentului si destinatarul si trec in el orice act intra sau iese din firma
Registrele pot fi tipizate, realizate la comandă sau pregătite de către persoana responsabilă din cadrul compartimentului. Registrele au un dublu rol: pe de o parte sunt cataloage de înscriere a circulaţiei documentelor, fiind un martor obiectiv (au valoare juridică), iar pe de altă parte reprezintă un ordonator, un adevărat ghid în căutarea oricărui document.

La înregistrarea documentelor în registru trebuie să se ţină seama de următoarele aspecte:

– înregistrarea se face de către o singură persoană ; în cazul absenţei, va fi înlocuită mereu de aceeaşi persoana;
– înscrierea se face numai olograf;
– nu se păstrează nici un rând liber – în cazul în care există resturi de spaţii pe o pagină, acestea se barează vizibil.
Nu se înregistrează: dările de seamă periodice, actele expediate care au număr propriu de ordine, scrisorile şi actele de corespondenţă internă şi nici copiile după scrisori şi acte care se transmit de la un serviciu la altul (pentru corespondenţa internă fiecare departament ţine evidenţa sa), imprimatele sau formularele primite, registrele sau condicile, revistele, ziarele şi alte publicaţii (evidenţa acestora fiind ţinută la magazie sau bibliotecă, după caz).

În cazul expedierii corespondenţei prin poştă, fiecare scrisoare se înscrie nominalizat cu datele ei de identificare, într-un borderou de expediţie. Borderoul se întocmeşte separat pentru scrisorile simple şi recomandate.

Pentru scrisorile difuzate prin curier se întocmeşte o condică de expediţie, în care se trec datele importante : anul, ziua, luna, numărul lucrării, destinatarul, semnătura.

De asemenea, corespondenţa care se repartizează compartimentelor din interiorul unităţii se înregistrează în prealabil într-o condică internă de distribuţie cu aceleaşi rubrici ca şi condica de expediţie.

Odată cu apariţia calculatorului, tot mai multe instituţii care au un volum mare de corespondenţă (primăriile) înregistrează toată corespondenţa pe calculator. Acest sistem de organizare presupune existenţa unui compartiment special creat pentru preluarea întregii corespondenţe (excepţie fac documentele cu caracter confidenţial) şi a câte unui operator omolog în fiecare dintre compartimentele prevăzute în organigramă. Baza acestor registraturi generale este reprezentată de un soft adecvat şi o reţea de calculatoare prevăzute cu nivele diferite de acces.[1]

In completare la cele scrise de -davideg-
Raspunsul la o scrisoare intrata, pe acelasi rand cu inregistrarea acesteia in partea stanga, se evidentiaza in partea dreapta modul cum s-a rezolvat: scrisoarea de raspuns primeste acelasi numar cu care a fost inregistrata la intrare scrisoarea careia i-a fost expediat raspunsul, rubrica "numar de conexare"
ce fac in cazul in care expediez facturi prin posta?
le dau nr. de iesire si acestora? unde scriu nr. de iesire ?pe factura?
aceste facturi se evidentiaza in reg. intrari-iesiri?
va multumesc mult pt. raspunsurile precedente.=D>
nici un raspuns?:(
in ultima vreme am expediat multe facturi prrin posta
rog putin ajutor:love2:

Alte discuții în legătură

Roi ludeea ludeea Este obligatoriu registrul de intrari /iesiri la o unitate ? Multumesc! (vezi toată discuția)
Registrul unic !!!buna ziua! va deranjez in legatura cu niste precizari privind ... gac. gac. buna ziua! va deranjez in legatura cu niste precizari privind activitatea de secretariat si inregistrarea documentelor. ma intereseaza in principal ... (vezi toată discuția)
Completare registrul intrari- iesiri Utamaria Utamaria Buna ziua. Referitor la Registrul intrari - iesiri (corespondenta) las exemplu aprox. cum am.procedat in completarea lui. Altfel nu am.stiut cum.sa fac. Ar ... (vezi toată discuția)