avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 642 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediu de studii cu/fara plata
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediu de studii cu/fara plata

Buna ziua,

O nelamurire in legatura cu acordarea concediului de studii fara plata si a concediului de 6 luni cu plata pentru redactarea tezei de doctorat.
Sunt profesor titular debutant si, dupa 2 luni la catedra, am intrat in concediu de studii - 3 ani( masterat si doctorat). La sfarsitul celor 3 ani, am solicitat concediul de 6 luni conform art. 268 din Legea 1/2011 - Legea Ed. Nationale. Am primit aprobarea consiliului de administratie al scolii, dar inspectoratul afirma ca nu se poate face aceasta trecere fara o revenire la catedra. Pe ce isi bazeaza aceasta afirmatie si ce se poate face in acest caz?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 09:08, 1 Octombrie 2014
Art.268 din Legea nr.1/2011 prevede :
(1)Cadrele didactice care redactează teza de doctorat sau lucrări în interesul învăţământului pe bază de contract de cercetare ori de editare au dreptul la 6 luni de concediu plătit, o singură dată, cu aprobarea consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ.

(2)Personalul didactic aflat în situaţia prevăzută la alin. (1) nu poate fi încadrat în activităţi didactice retribuite în regim de plată cu ora.
(3)În situaţia desfiinţării unei unităţi de învăţământ de stat, salariaţii disponibilizaţi primesc salarii compensatorii, conform legii.

Din analiza textului de lege nu reiese ceea ce sustine ISJ-ul.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu pentru finalizarea lucrării de doctorat. dacă am finalizat ... vasea_13 vasea_13 Concediu pentru finalizarea lucrării de doctorat. Dacă am finalizat studiile de doctorat (cei 3 ani) și sunt în anul I de gratie pot cere o luna de ... (vezi toată discuția)