avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 603 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Promovare functionar pubic
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Promovare functionar pubic

Lucrez ca agent de politie si am absolit facultatea de drept - stiinte juridice pt putea sa avansez la gradul profesinal de ofiter de politie. Unitatea la are lucrez are posturi libere dar sunt blocate din lipsa fonduilor. Exista cumva o metoda sa ocup un post din cele blocate? Mentionez ca indeplinesc cerintele postului.
Cel mai recent răspuns: costel3005 , utilizator 09:37, 8 Decembrie 2009
Buna ziua !
Pana la deblocarea posturilor si scoaterea la concurs a acestora, nu aveti cadrul legal de a avea posibilitatea sustinerii concursului pentru ocuparea unei asemenea functii.
Cu stima !
Am auzit ca as putea sa-i actionez in instanta.
Multumesc
....si in plus fata de ce au spus colegii, Ordinul 10280/2008 privind aprobarea Regulamentului-cadru pentru organizarea si desfasurarea examenului de promovare in clasa a functionarilor publici incadrati pe functii publice cu nivel de studii inferior, care absolva o forma de invatamant superior de lunga sau de scurta durata in specialitatea in care isi desfasoara activitate , chiar din titlu spune clar ca trebuie sa iti desfasori activitatea in specialitatea studiilor absolvite, asta fiind la aprecierea conducatorului institutiei respective. Oricum posturile fiind blocate, nu exista cadru legal pt ocuparea lor .

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Promovare functionar public rosemary rosemary Buna ziua Sunt angajata in administratie publica din 2007, in functia de referent gradul III (casier) pe studii medii, si anul acesta am absolvit Facultatea ... (vezi toată discuția)