avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 689 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Bună ziua! Sunt studentă și facultatea la care ...
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Bună ziua! Sunt studentă și facultatea la care studiez impune ...

Bună ziua!
Sunt studentă și facultatea la care studiez impune persoanelor nevaccinate efectuarea testelor rapid antigen de două ori/săptămâna din banii proprii, pentru a locui în cămin. As dori sa știu dacă este legal și cum putem schimba decizia lor, prin lege.
Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: hhs , utilizator 10:28, 15 Septembrie 2021
2 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Salut,

Ma rezum doar la asta.
Nu este vorba despre locul de cazare. Este vorba ca acele teste ar urma sa fie plătite de către studenți, ceea ce nu este ok și corect.

Da, ai dreptate în privința organizării legat de examene și medii, dar astea sunt criterii legale. Cum ar fi sa îți pierzi locul de camin doar pt ca ești de alta religie? Sau doar pentru refuzul de a te vaccina? Sau pentru că ești de culoare?

Eu zic ca toată lumea înțelege partea aia cu "nimeni nu riscă inchiderea" dar atata timp cat și o persoana vaccinata poate lua virusul, îl poate transmite, îl poate face, de ce exista constrângeri pentru persoanele nevaccinate?

Nu sunt pro, nu sunt anti vaccin, dar prefer variantele fără efecte de turma, în care s-au creat grupurile astea doua de pro si contra vaccin.

Avem niște drepturi, avem niște legi, care nu se discuta și nu se negociază în funcție de preferințele vreunui grup.

Părerea mea e ca dacă ar fi asa legale cum spun cei pro vaccin, atunci nu s-ar mai castiga în instanță, nu?

hhs a scris:

Buna Andreea,