Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
URGENT inselaciune olx
Am comandat un telefon prin olx, cu plata ramburs, colet cu verificare. Astazi a ajuns. Telefonul se presupunea ca este nou, pe colet scria de mana "Nu desigilati cutia telefonului", fapt care m-a indus in eroare si nu l-am mai deschis deoarece parea intr-adevar sigilat. Dupa ce l-am platit si l-am pus la incarcat, am observat nu numai ca avea ecranul zgariat, dar ca fusese si spart. M-am intors repede la curier, i-am aratat ca este teapa, a refuzat sa imi dea banii inapoi si sa il trimita retur. A spus ca tot ce poate face este sa opreasca transferul catre vanzator 3 zile, timp in care asteapta o sesizare cu un nr. inregistrat de la politie.
Am fost imediat la politie la sectia de care apartin, am facut plangere, i-am spus politistului ca vanzatorul nu raspunde la telefon, i-am comunicat ca fan curier asteapta un raspuns de la ei ca sa opreasca acest transfer pana este investigat cazul. A refuzat sa trimita mail catre Fan pe motiv ca nr. de inregistrare al plangerii se obtine DUPA ce se intoarce de la parchet. Practic nu mi-a dat nicio dovada ca am depus vreo plangere pentru inselaciune, am doar un bon de ordine de la ghiseu. Ce se poate face in aceasta situatie? Chiar nu se poate opri un transfer dupa ce s-a facut plangerea? Multumesc.
ibn
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
@curatedby. Daca ne uitam pe site-ul fancourier, la livrare cu verificare colet, obsevam ca, in opinia mea, ar trebui sa putem tine in mina si examina vizual fara folosire obiectul in cauza si nu ambalajul acestuia care poate contine orice smartphone in el. Daca nu se pot face operatiunile de mai sus mai safe este retur si gata. In cazul dumneavoastra cred ca va fi greu si neeconomic sa dovediti ca obiectul avea vicii. Totusi intelegindu-va frustrarea, va doresc succes!
POMPILLIA
Utilizator 2din 3 utilizatori consideră acest răspuns util
De ce nu ați înercați să rezolvați problema prin OLX? Am văzut că au opțiune de retur fără să consulte expeditorul și iau banii înapoi automat de la vânzător în acest caz. Desigur, doar dacă vânzarea și expedierea s-a făcut prin OLX și nu în afara site-ului. Cam așa e și la emag.
Puteti incerca sa transati aceasta problema pe cale amiabila, sa inaintati o notificare, prin avocat, cu mentiunea ca, in cazul in care nu se va rezolva amiabil aceasta chestiune, va veti adresa instantei de judecata, solicitand cheltuieli de judecata, cat si daune-interese , pentru prejudiciul cauzat.