avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 607 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Practica specialitate
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Practica specialitate

Sunt studenta in anul III la Universitatea "Spiru Haret", Facultatea de Drept, si trebuie sa fac practica de specialitate. Problema este ca nu am gasit unde sa fac practica pana acum. Stie cineva un birou de avocatura/ notariat sau altundeva unde as putea fi primita sa fac practica? Multumesc
Cel mai recent răspuns: Roxana alina Stancu , Avocat 14:06, 9 Martie 2010
Nu ne spuneti unde locuiti sau unde doriti sa faceti practica.
Indiferent care ar fi aceste locatii cel mai bine ar fi sa apelati la o cunostinta/ruda/prieten/prietena care sa va recomande unui avocat sau notar.
Indiferent cat de competenta ati fi, daca va duceti direct (fara o recomandare) la un avocat sau notar este greu de crezut ca aceste va fi de acord sa va indrume in ceea ce priveste practica. Puneti-va in locul lor ...
Vorbesc in cunostinta de cauza pentru ca si eu personal am acceptat in cabinetul meu o studenta de la aceeasi facultate, pentru cele 90 de ore de practica.
Spre bucuria mea, studenta in cauza chiar doreste sa invete si nu doar sa obtina o hartie care sa ateste ca a efectuat practica de specialitate.
In plus trebuie sa stiti ca, teoretic, puteti efectua practica si in parchete sau in sectiile de politie numai ca acolo e greu de gasit pe cineva care sa se ocupe de dvs.
puteti contacta avocati de pe acest forum , din localitatea care va intereseaza.
poate aveti noroc si gasiti un birou de avocatura care sa va ajute cu efectuarea practicii .

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Doar un sfat.... *2007* *2007* Stiu ca nu sunt indreptatita sa scriu in aceasta sectiune a forumului...dar as vrea sa cer un sfat unor oameni avizati in ale "scolii" ....as vrea sa ma ... (vezi toată discuția)