Autoritățile au stabilit o serie de obligații privind portarea numărului de telefon mobil și schimbarea furnizorului de internet, una dintre ele stabilind că portarea se face în cel mult o zi lucrătoare, în caz contrar, clienții având dreptul de a primi despăgubiri din partea operatorilor. Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a stabilit acum aproape un an regulile de acordare a despăgubirilor în cazul abonaților afectați de nerespectarea obligațiilor legate de portarea numerelor de telefon, dar și sumele pe care le pot primi aceștia. Citește articolul
Portarea numărului de telefon mobil și schimbarea furnizorului de internet vor trebui să se facă în maximum o zi lucrătoare, iar furnizorii care nu se achită de această obligație vor trebui, pe lângă suportarea de amenzi aplicate de Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM), să ofere și despăgubiri clienților. Noile obligații se regăsesc într-o lege care se va aplica de duminică și care schimbă cadrul legislativ al comunicațiilor electronice. Citește articolul