Un studiu Accenture a analizat peste 8.300 de organizații pentru a stabili corelaţia dintre adoptarea tehnologiei și creșterea afacerilor. Citește articolul
Potrivit Amaliei Sterescu, unul dintre cei mai accesați consultanți de leadership, personal branding și public speaking de pe piața locală, managerii din companiile locale au o serie de motive ce îi determină să facă o schimbare drastică în carieră, fie în cadrul organizației, fie în afara acesteia. De asemenea, tranzitarea se face de cele mai multe ori pe laterală, în companie, sau în organizații similare pe poziții mai înalte, doar în puține cazuri optând pentru o schimbare totală a domeniului și a ariei de expertiză. Citește articolul
Aproape jumătate din Generația Y și 75% din Generația Z au renunțat la un loc de muncă din cauza unor probleme legate de sănătatea mintală. Aceasta este concluzia unui studiu derulat de Mind Share Partners, SAP, și Qualtrics și publicat în Harvard Business Review. Citește articolul
Acesta este titlul (cât se poate de sugestiv) al uneia dintre cele mai recente apariții editoriale de la Publica. Cartea e scrisă de Jason Fried şi David Heinemeier Hansson și se adresează tuturor celor pentru care săptămâna de muncă are 80 de ore, au mereu programul încărcat și trebuie să participe la ședințe care nu par să se mai termine, nu reușesc niciodată să răspundă la timp la toate mesajele din Inbox și se luptă zilnic cu termene-limită nerealiste. Citește articolul
Pentru că atunci când vine vorba de evaluarea performanțelor în organizație, durerile de cap îi vizitează deopotrivă pe evaluați și pe evaluatori, azi vă recomandăm un articol de pe Digital HR Tech (unul din site-urile cu resurse la care revenim din ce în ce mai des în ultima vreme) pentru o clarificare a etapelor procesului de evaluare și un ajutor concret pe partea administrativă, mai exact formulare de evaluare care pot fi folosite imediat. Citește articolul
Dacă îți petreci o mare parte din timpul liber scriind pentru plăcerea personală, ești printre primii care observă o greșeală de gramatică/ortografie, îți place să citești și, atunci când te documentezi despre un subiect, ai mereu la îndemână ceva pe care să îți notezi idei/citate, atunci e posibil ca jobul ideal pentru tine să fie unul care presupune redactarea, verificarea și evaluarea acurateții textelor (fie că vorbim de ficțiune, non-ficțiune sau business). Citește articolul
Raportul Deloitte pe 2019 despre tendințele în managementul capitalului uman a atras atenția asupra unui aspect critic legat de învățare. Citește articolul
Dacă nu ați fost în concediu până acum sau dacă v-ați întors deja din vacanță și zilele libere par o poveste foarte îndepărtată, încercăm să vă ajutăm azi cu câteva idei pentru a ieși din rutina responsabilităților zilnice și a vă reseta, pe cât posibil, mintea și… rezervele de motivație. Citește articolul
HPDI (Human Performance Development International), a realizat un studiu legat de motivele pentru care angajații români părăsesc o companie în primele 100 de zile. Cercetarea a relevat faptul că 21% dintre respondenți au părăsit un loc de muncă din cauza atmosferei din echipă și a managementului defectuos. De asemenea, unul din cinci oameni pleacă pentru că le lipsește motivația, nu știu ce au de făcut și nici cum să își ducă la îndeplinire sarcinile, pentru că nu au avut parte de un training prealabil și de un proces temeinic de inducție. Analiza HPDI a avut o durată de trei săptămâni și a inclus angajați din industrii diverse: bancar, IT, farmaceutic, medical, producție, FMCG etc. Majoritatea participanților la studiu provin din departamentele de Resurse Umane ale unor jucători importanți de pe piață. Citește articolul
Citeam în urmă cu ceva vreme o postare de pe blogul lui Seth Godin despre caracter și despre cât de mult (sau de puțin contează el) în lumea în care trăim. Citește articolul