avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 145 soluții astăzi
Forum Activitate Aura2012

Activitate Aura2012

Răspuns la discuția Incompatibilitate ?
potrivit legii161/2003 incompatibilitatile consilierului local sunt
Art. 88. - (1) Functia de consilier local sau consilier judetean este incompatibila cu:
a) functia de primar sau viceprimar;
b) functia de prefect sau subprefect;
c) calitatea de functionar public sau angajat cu contract individual de munca in aparatul propriu al consiliului local respectiv sau in aparatul propriu al consiliului judetean ori al prefecturii din judetul respectiv;
d) functia de presedinte, vicepresedinte, director general, director, manager, asociat, administrator, membru al consiliului de administratie sau cenzor la regiile autonome si societatile comerciale de interes local infiintate sau aflate sub autoritatea consiliului local ori a consiliului judetean respectiv sau la regiile autonome si societatile comerciale de interes national care isi au sediul sau care detin filiale in unitatea administrativ-teritoriala respectiva;
e) functia de presedinte sau de secretar al adunarilor generale ale actionarilor sau asociatilor la o societate comerciala de interes local ori la o societate comerciala de interes national care isi are sediul sau care detine filiale in unitatea administrativ-teritoriala respectiva;
f) functia de reprezentant al statului la o societate comerciala care isi are sediul ori care detine filiale in unitatea administrativ-teritoriala respectiva;
g) calitatea de deputat sau senator;
h) functia de ministru, secretar de stat, subsecretar de stat si functiile asimilate acestora.
(2) O persoana nu poate exercita in acelasi timp un mandat de consilier local si un mandat de consilier judetean
in cazul dumneavoastra nu e incompatibilitate
Da, este obligatoriu si eu decontam 7,5l si in urma unui control efectuat de corpul de control al prefectului si cei de la finante ne-au atras atentia sa anexam bonul de benzina din care sa reiese pretul pe litru de benzina la care se face calculul
Răspuns la discuția INREGISTRARE IN REVISAL
potrivit legii termenele sunt:
Completarea, respectiv inregistrarea in registru a elementelor prevazute MAI SUS, se face dupa cum urmeaza:
a) la angajarea fiecarui salariat, elementele prevazute se inregistreaza in registru cel tarziu in ziua lucratoare anterioara inceperii activitatii de catre salariatul in cauza;
b) elementul CU PRIVIRE LA salariul, sporurile si cuantumul acestora – se completeaza si pentru contractele individuale de munca deja inregistrate, in termen de 90 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari;
c) elementele CU PRIVIRE LA perioada si cauzele de suspendare a contractului individual de munca, cu exceptia cazurilor de suspendare in baza certificatelor medicale – se inregistreaza in registru in termen de maximum 20 de zile lucratoare de la data suspendarii;
d) data incetarii contractului individual de munca – se inregistreaza in registru la data incetarii contractului individual de munca/la data luarii la cunostinta a evenimentului ce a determinat, in conditiile legii, incetarea contractului individual de munca;
e) pentru salariatii detasati, angajatorul de baza completeaza perioada detasarii si denumirea angajatorului la care se face detasarea, anterior inceperii detasarii.
Orice modificare a elementelor prevazute la lit. a), c)-g) se inregistreaza in registru cel tarziu in ziua lucratoare anterioara implinirii termenului de 20 de zile lucratoare prevazut la art. 17 alin. (5) din Legea nr. 53/2003, republicata. Exceptie fac situatiile in care modificarile se produc ca urmare a unei hotarari judecatoresti sau ca efect al unui act normativ cand inregistrarea in registru se face in ziua in care angajatorul se prezuma, potrivit legii, ca a luat cunostinta de continutul acestora
Si eu lucrez cu revisalul si am avut o incetare de contreact de munca cu data de 01 06 2012 si am facut comunicare pe data de 25 06 2012,important este sa se comunice
Buna ziua
Un salariat care era angajat la primarie cu contract de munca a decedat .
Poate primaria sa i acorde ajutor de inmormintare ? ce suma ? cadrul legal ?
Va multumesc anticipat
Răspuns la discuția cununia civila
Va duceti la Serviciul Public Comunitar de Evidenta al persoanei cu certificatul de nastere , casatorie si CI anulata in urma casatoriei faceti noul act de identitate si vi se da o dovada pina la eliberarea carti de identitate
Buna ziua
Va rog sa ma ajjutati si pe mine cu o informatie
Am avut in proces pe rol privind recuperarea taxei de poluare am solicitat judecata in lipsa , am fost citata cu mentiunea sa depun actul de proprietate al autoturismului sub sanctiunea suspendarii cauzei potrivit art 155 ind 1 Cod pr.civ
Inainte de termen am depus certificatul de inmatriculare legalizat la notar si traducerea din limba franceza in romana a certificatului de inmatriculare
dar dosarul a fost suspendat in baza art 155 ind 1 cu drept de recurs .
Intrebare
Care este actul de proprietate al unui autoturism , ce trebuia sa depun ?
Pot sa fac o cerere de repunere pe rol ( sa arat ca eu am depus actele solicitate) )fara sa fac recurs
Precizez ca eu am cumparat autoturismul din Franta si nu detin un contract de vinzare cumparare , masina am inmatriculat -o pe baza certificatului de inmatriculare tradus din fraceza
Va multumesc anticipat
Daca respectivul nu se intoarce la vechiul loc de munca , inainte de a expira perioada determinata a celui care a ocupat postul temporar vacant , invocati cererea de demisie a respectivului , art 12 alin 1 din CM si prelungiti contractul pe durata nedeterminata
daca transcrieti actul in registrele de stare civila romine la primaria de la domiciliul din tara puteti beneficia de alocatoa de 200 lei / luna pina la 2 ani ai fetitei
Răspuns la discuția Contract arenda
Primaria unde sa inregistrat contractul de arendare comunica lista cu persoanele care au incheiat contract de arendare la finante si primiti acasa instiintare sa va prezentati sa platiti impozitul , da va impoziteaza la suma trecuta in contract
Răspuns la discuția contract de arenda teren arabil
Va duceti la primaria unde l ati inregistrat depuneti o cerere prin care solicitati rezilierea si invocati motivele pentru care doriti rezilierea