avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 192 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... analize medicale scoala
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

analize medicale scoala

Sunt profesor, iar la inceputul fiecarui an scolar trebuie sa fac niste examene medicale(test psihologic, ex. clinic, ex. radiologic pulmonar) pt. obtinerea avizului in ceea ce priveste activitatea didactica. Aceste ex. sunt gratuite, scoala in care lucrez avand contract cu o anumita policlinica particulara din oras.
Datorita unei situatii f. neplacute in care am fost pus acum 7 ani, chiar periculoasa, am hotarat sa fac investigatii medicale pe cont propriu si in alt oras. Am considerat si consider ca singura persoana direct interesata de starea sanatatii mele fizice si psihice nu sunt decat eu. Este normal sa stiu cum ''stau'' pt. ca mai am pana la pensie si, daca ''stau prost'', sa iau masuri din timp.
Cu dosarul medical in care sunt trecute investigatiile medicale cerute de scoala si cu avizul medicului de medicina muncii(fisa de aptitudine in 3 exemplare), m-am prezentat la directorul scolii, care nu a vrut sa le ia in considerare motivand ca
merg la cabinete medicale particulare si platesc ca ca sa ''fiu bine'', iar policlinica de medicina muncii nu este cea agreata de domnia-sa, chiar daca sunt alte scoli care au contract cu aceasta. Mai mult, domnul director mi-a impus sa-mi fac din nou ex.
Se poate vorbi despre un abuz din partea angajatorului?


Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 14:59, 11 Septembrie 2011
da,este un abuz
puteti face analizele unde doriti,important este sa aveti acceptul de a profesa de la medicul de medicina muncii
Ce ma sfatuiti sa fac?
Sa inmanati medicului scolar, la care stau carnetele de sanatate ale personalului scolii, analizele medicale deja efectuate. Daca acesta are suspiciuni, le refaceti.