avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 576 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Transfer Facultatea de Drept
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Transfer Facultatea de Drept

Buna ziua. Imi cer scuze daca nu am postat mesajul in categoria potrivita.

Am si eu o mica problema si as dori sa fiu ajutat cu niste informatii.
Sunt student in anul I la facultatea de Drept, Universitatea din Bucuresti la buget si ma gandesc sa ma transfer la Facultatea de Drept, Universitatea din Craiova, eu fiind fin Craiova.

As vrea sa stiu in ce conditii se poate realiza transferul. Se poate din semestrul al II lea anul acesta sau doar de la anul? Ma pot transfera tot la buget? Trebuie sa dau anumite diferente? Ce trebuie sa fac pentru a ma transfera?

As vrea sa aflu si niste pareri despre avantajele si dezavantajele acestui transfer. Multumesc anticipat!
Ultima modificare: Luni, 26 Noiembrie 2012
outofspace, utilizator
Cel mai recent răspuns: outofspace , utilizator 13:19, 26 Noiembrie 2012
Cel mai bine ar fi sa intrebati facultatea, ei au regulamentul propriu de functionare, noi de unde sa stim? Au autonomie universitara, fiecare isi face regulile!
O sa merg si eu sa intreb. Dar pana atunci poate ma ajuta cineva care stie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Transfer de la facultatea de drept ubb la facultatea de drept bucuresti Gerlobin Gerlobin Buna ziua! Sunt student la drept la buget in anul 1 la UBB din Cluj-Napoca. Din probleme personale, cu toate ca sunt din apropierea Bucurestiului, am fost ... (vezi toată discuția)
Acordare burse sociale Ioana324 Ioana324 Buna ziua! Conform noilor modificari aduse legii educatiei, conducerea Universitatii Al Ioan Cuza Iasi a hotarat ca un student îşi poate păstra ... (vezi toată discuția)