avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 367 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice [Coronavirus - Covid-19] ... Cum sa interpretez legea?
Discuție deschisă în [Coronavirus - Covid-19] Răspunsuri la probleme juridice, fiscale și economice generate de criza actuală

Cum sa interpretez legea?

Buna ziua
Sunt cadru medical la o institutie de invatamant. Practic in mom de fata sunt fara obiectul muncii. Sotul meu este sofer de tir, international. Angajatorul meu spune ca pot beneficia de somajul tehnic daca sotul meu alege sa se autoizoleze acasa intre curse. Intrebarea mea este cat trb sa stau eu in autoizolare in conditiile in care sotul ajunge vineri si pleaca marti. Legislatia este cam interpretabila din punctul meu de vedere si nici nu as dori sa incalc legea. Multumesc
Cel mai recent răspuns: trandafir2 , moderator 20:52, 1 Aprilie 2020
Parerea mea este, 14 zile. Adica, daca sotul sta 5 zile acasa si apoi pleca, nu inseamna ca ia cu dansul si evantualul virus pe care sa presupunem ca vi l-ar fi transmis dvs.
Pentru o mai buna informare, explicati situatia dvs, autoritatilor.

Le reamintim cetățenilor să ia în considerare doar informațiile verificate prin sursele oficiale și să apeleze pentru recomandări și alte informații la linia TELVERDE – 0800.800.358. Numărul TELVERDE nu este un număr de urgență, este o linie telefonică alocată strict pentru informarea cetățenilor.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pot sa trec prin dover către românia fără buletin? Vînaga Daniel Vînaga Daniel Sunt șofer pe tir fac curse grmania Anglia trec de doua ori pe săptămâna ,viner după ce am trecut de la Calais la dover către uk mi-am pierdut ... (vezi toată discuția)
Numarul de persoane la intretinere lidia00 lidia00 Buna ziua !Am si eu o problema,noi ca familie suntem4 dar sotul meu lucreaza pe tir in tara si vine in weekend-uri acasa ,uneori vine de vineri dupa amiaza sau ... (vezi toată discuția)