avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 686 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Ce sanse sunt ca sa mai lucrez ca asistent social?
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Ce sanse sunt ca sa mai lucrez ca asistent social?

Am terminat o facultate (de stat) cu specializarea asistenta sociala acum doi ani. Ni s-a spus ca sunt multe posturi de asistenti sociali in primarii pentru ca nu exista personal cu pregatire in domeniu. Oricum cei care lucrau trebuiau sa se inscrie la facultate pentru a intra in legalitate si li s-a dat un termen care deja a expirat in 2008.
Dar intre timp s-au blocat posturile si toti cei care trebuiau dati afara au ramas pe post. Nu mi se pare corect sa ocupe un post pentru care nu sunt calificati. In invatamant de exemplu cei necalificati nu au prioritate. M-am adresat si Colegiului National al Asistentilor Sociali dar se pare ca acesta nu este interesat decat sa incaseze cotizatiile. Ultima aberatie nascocita este de a califica la locul de munca (suna comunist nu-i asa?) pe cei care au vechime 3 ani in serviciul de asistenta sociala indiferent de studii superioare printr-un master. Pai eu de ce am mai facut 4 ani de facultate daca cu un master de 1 an poti fi asistent social? Ca si cum as face facultatea de matematica fara sa stiu tabla inmultirii! Va rog sa ma ajutati cu un sfat despre cum as putea sa-mi fac dreptate si cui sa ma mai adresez. Mentionez ca prin Legea 466/2004 se spune clar ca pot fi asistenti sociali doar persoane cu licenta in asistenta sociala. X-(#-o
Cel mai recent răspuns: mihaicalinescu2005 , utilizator 23:14, 26 Februarie 2010
legea nr.466/2004
" (2) Titlul de asistent social poate fi deţinut de:
a) persoana care a obţinut diploma de licenţă în cadrul unei instituţii de învăţământ superior cu specializare în domeniu, forma de lungă durată, 4 ani, acreditată conform legii;