Datele indică o creștere a nivelului de stres profesional după pandemie, iar profesioniștii din resurse umane le recomandă angajatorilor să se aplece, în următoarea perioadă, tot mai mult asupra sănătății mintale la locul de muncă. Deși preocuparea globală pentru gestionarea stresului la locul de muncă este în creștere, progresul la nivel național în gestionarea stresului profesional este insuficientă. Citește articolul
Una dintre cele mai mari probleme de sănătate cu care se pot confrunta salariații la serviciu este stresul, conform unui ghid al Agenției Europene pentru Securitate și Sănătate în Muncă (AESSM). Cauzele stresului la muncă sunt atât interne, cât și externe și pot să difere de la companie la companie, însă cert este că stresul aduce vești proaste și firmei, și angajaților. În acest sens, AESSM pune la dispoziția angajatorilor câteva reguli procedurale esențiale pentru gestionarea stresului la serviciu. Citește articolul
După ce am prezentat principalele cauze și efecte pe care le are stresul la serviciu, astăzi explicăm ce poate face un angajator pentru a preveni și a combate stresul în rândul salariaților săi. De la informare și până la implementarea unui plan concret de acțiune, angajatorii au mai multe etape esențiale de parcurs, conform informațiilor furnizate de Agenția Europeană pentru Securitate și Sănătate în Muncă (AESSM). Citește articolul