Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Salutare!
Am cumparat un aparat foto nou si la 3 saptamani de la achzitionare l-am trimis deja pentru prima oara in service, avand probleme de focus. L-au tinut o saptamana in service si mi l-au returnat reparat. Dupa alte 3 saptamani, a aparut o alta problema, de data asta foarte grava, in sensul ca aparatul nu mai inregistra fotografiile - pe ecran aparea o jumatate complet neagra si o jumatate verde cu linii orizontale. Dat fiind ca aparatul este ca nou (practic nici nu prezinta urme de uzura exterioara si are foarte putine cadre inregistrate) si este deja la a doua trimitere in service in interval de o luna jumate (precizez ca este vorba de un aparat scump, un DSLR pe care am platit 5500 lei), am trimis aparatul in service cu solicitarea de a-mi fi inlocuit produsul avand in vedere problemele grave care au aparut intr-un timp extrem de scurt de la achizitionare, probleme care nu tin de utilizarea incorecta a aparatului. Consider aceste probleme ca fiind defecte de fabricatie si doresc inlocuirea produsului. In cazul in care unitatea de service doar imi repara aparatul si nu mi-l inlocuieste, ce spune legislatia in vigoare cu privire la protectia consumatorului? Imi este favorabila in cazul in care voi depune plangere la OPC? Si inca o intrebare: cine ar trebui in mod normal sa-mi raspunda solicitarii mele - agentul economic de la care l-am cumparat sau unitatea care asigura service-ul?
Multumesc!
La nici 10 minute de la ultimul meu post, am primit un telefon de la magazinul cu pricina. Ma instiintau ca vor da curs solicitarii mele de a mi se schimba aparatul cu unul similar, nou. Se pare ca institutiile statului, in speta OPC, functioneaza si funcioneaza chiar bine, avand in vedere ca de la depunerea cererii si pana la ridicarea produsului nou din magazin nu au trecut mai mult de 3 ore. Am rezolvat astfel pe cale amiabila: eu am primit ceea ce am solicitat si ei au scapat de amenda.
Asadar, cititi cu atentie legea, nu va lasati intimidati de reprezentantii magazinelor care sunt instruiti sa arunce pisica in alte curti si mergeti cu incredere, in cazul in care nu reusiti sa solutionati pe cale amiabila, la OPC. Sper ca toate oficiile pentru protectiea consumatorului sa reactioneze la fel de prompt precum oficiul la care am depus eu plangerea.
Cele bune!
Garantie telefon mobil
tdr-
Buna ziua,
am un telefon mobil(in garantie) care se tot strica
are trei reparatii
nu sunt sigur dar am inteles ca dupa 3 reparatii ai dreptul sa ceri banii ... (vezi toată discuția)