La art. 215 se aplica "prinde orbu', scoate-i ochii", deoarece orbul nu se afla in Romania, ci in Singapore. Ceea ce este cert e ca in drept civil titularul contractului are obligatii banesti catre furnizorul de telefonie mobila, iar furnizorul de telefonie mobila are la randul lui obligatii banesti fata de alte firme straine. In regulamentul jocului este prevazut ca minorii pot juca doar cu acordul tutorelui/parintilor, deci nu este vina firmei ca un minor a incalcat regulamentul de joc.
Am consultat agenda telefonului, mesaj cu mesaj. Nu vreau să plictisesc pe nimeni cu problema noastră dar poate mai învaţă şi alţii.Am să expun cât mai concis:
1. Prima zi când a jucat: 30.07.2016. Nu ştiu perioada pentru că aştept să-mi trimită desfăşurătorul, în urma reclamaţiei pe care am depus-o;
2. Pe 02.07.2016, apare primul Cost suplimentar de 43.88 euro: Expeditor *123#;
3. Pe 05.07.2016, ora 13.41.38, am primit un mesaj : “ În cazul în care doriţi să depăşiţi valoarea de 70 euro la CostControl *123# este necesară plata facturii şi a unui avans de 300 lei”. Expeditor: un nr. de tlf. 0372022292;
4. Tot pe 05.07.2016, ora 14.14 apare un Cost suplimentar de 63,38 euro. Expeditor *123#;
Aceasta a fost ziua a doua şi ora când a jucat şi am surprins-o şi oprit-o să mai joace.
5. Pe 14.07.2016, am plătit factura pe luna iunie.
Cu toate că ni s-a pretins să plătim şi acel cost suplimentar de 63.38 euro, nu l-am plătit. Am înmânat o reclamaţie operatorului care mi-a spus că o să încerce să facă o ajustare în factura viitoare. Acelaşi lucru mi-a dat de înţeles că va face şi o domnişoară sau d-nă de la Bucureşti.
6. În zilele de 20 şi 21.07.2016, am verificat la *123# să văd ce avem de plată. La cost suplimentar: 0.00 euro. Am crezut că s-a făcut ....ajustarea.
7. Pe 25.07.2016, mesaj: “Factura…… a fost emisă pe, (De reţinut), 20.07.2016, şi este în valoare de 423,13 ron” cu toate că lunar plătim pentru două abonamente 83,34 lei.
63,38 euro x 4,5lei(rotund) = 285,21 lei, plus 83,34 lei = 368,55 lei.
423,13 lei – 368,55 lei = 54,58 lei, în plus.
8. Ce se poate face? Când 0.00 euro, când .....!
9. Este sau nu o încălcare a regulilor de joc dacă a intrat abuziv peste pagina de lucru a unei persoane?
10. Este vinovată reţeaua de telefonie(providerul )dacă nu a intrerupt jocul după ce a făcut acest anunţ: “ În cazul în care doriţi să depăşiţi valoarea de 70 euro la CostControl *123# este necesară plata facturii şi a unui avans de 300 lei”?
11. Trebuie să suporte providerul diferenţa de aproape 20 euro, deoarece nu a blocat accesul copilului să joace mai departe ?
Vă mulţumim anticipat pentru ceea ce faceţi! Cu mult respect!