avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 260 soluții astăzi
Forum Activitate apdeit

Activitate apdeit

Răspuns la discuția OG 196/2005 priv fondul pt. mediu
adresa este apdeit@yahoo.fr
apdeit
Răspuns la discuția OG 196/2005 priv fondul pt. mediu



Inca ceva va rog....daca are cineva HG nr. 490/2002 priv normele metodolagice de aplicare a OUG 200/2000 ...ma intereseaza anexa 2 ce cuprinde substantele clasificate ca fiind periculase.
Multumesc

trimite-mi un e-mail pe adresa si maine dimineata iti voi trimite hotararea.
apdeit
Răspuns la discuția Pensie de urmas



Am si eu o intrebare: mai am dreptul la pensie de urmas in situatia urmatoare?

Tatal meu a decedat in anul 1998. In prezent eu am implinit varsta de 26 de ani, dar sunt in continuare student. In fiecare an, din luna octombrie, pensia mi se oprea automat pana la furnizarea unui document (adeverinta de studii), care sa ateste faptul ca eu sunt in continuare student. Avand in vedere ca am implinit varsta de 26 de ani, nu am mai dus la Oficiul de pensii nici o adeverinta. Totusi, azi am primit prin posta pensia aferenta lunii Ianuarie.
Exista vre-o modificare a legii pensiilor, ce imi confera mie dreptul la aceasta pensie, sau trebuie returnata Oficiului de Pensii?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.


Varsta maxima pana la care poti primi pensia de urmas nu s-a modificat pana acum in Legea 19/2000.
Iti sugerez sa informezi oficiul de pensii ca au gresit si sa le returnezi banii.
In ceea ce te priveste ti se aplica art. 66 lit. b) din Legea 19/2000:
"Art. 66
Copiii au dreptul la pensie de urmaş:
a) până la vârsta de 16 ani;
b) dacă îşi continuă studiile într-o formă de învăţământ organizată potrivit legii, până la terminarea acestora, fără a depăşi vârsta de 26 de ani; ..."
Răspuns la discuția Softuri legislative