Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Din proiectul care ar putea fi curând adoptat cu privire la semnarea electronică a actelor de muncă lipsesc unele lămuriri esențiale în special pentru salariați, care nu sunt, poate, la fel de familiarizați cu mecanismul acestor semnături așa cum sunt profesioniștii. De pildă, salariaților ar trebui să li se spună, încă din textul de lege, care e echivalența cu semnătura de mână. Nu se înțelege foarte clar cine din firmă semnează, iar procedura pentru salariați de obținere a semnăturii ar trebui simplificată, cu atât mai mult dacă ne gândim la anumite categorii socio-profesionale. Citește articolul
Avocații care vor să transmită prin e-mail, către instanțe, cereri de chemare în judecată, cereri de apel, contestații sau alte acte trebuie să folosească semnătura electronică. Practic, e necesar ca avocații să folosească un instrument care le leagă, fără urmă de îndoială, identitatea reală de identitatea electronică, aspect subliniat inclusiv de judecătorii Înaltei Curți de Casație și Justiție (ICCJ), într-o decizie dată în acest an. Citește articolul