În această perioadă, din cauza epidemiei de coronavirus, activitatea instituțiilor din țara noastră este perturbată, cele mai multe reducând sau chiar eliminând interacțiunea directă a reprezentanților acestora cu cetățenii. Totuși, dacă se respectă restricțiile impuse în această perioadă sau noile reguli pentru interacțiunea cu autoritățile, cei interesați pot în continuare să inițieze procese sau să depună diverse reclamații. Citește articolul
Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor nr. 123/2015 pentru modificarea Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor nr. 72/2010 privind unele masuri de informare a consumatorilor a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 238 din 8 aprilie 2015. Citește articolul
Din 21 ianuarie, firmele vor trebui sa afiseze o noua placheta cu "Telefonul Consumatorilor". Reprezentantii Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) au declarat pentru AvocatNet.ro ca anumiti contribuabili vor fi exceptati de la aceasta obligatie. De asemenea, oficialii au facut referire si la sanctiunile care se vor aplica in cazul in care firmele nu vor afisa noua placheta. Citește articolul
Ordinul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor nr. 594/2014 privind modificarea Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor nr. 72/2010 privind unele masuri de informare a consumatorilor a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 937 din 22 decembrie 2014. Citește articolul