În cazul în care, din cauza pierderii, furtului sau deteriorării cardului de sănătate, printre altele, solicită unul nou, până la sosirea duplicatului, asigurații pot beneficia de servicii medicale în baza unei adeverințe eliberate de casa de asigurări de sănătate, care avea, până de curând, valabilitate de două luni. Pentru ca, atunci când apar întârzieri în eliberarea unui duplicat al cardului, să nu expire adeverința amintită, iar asigurații să nu primească serviciile medicale de care au nevoie, Casa Națională de Asigurări de Sănătate (CNAS) a stabilit, printr-un ordin publicat marți în Monitorul Oficial, extinderea valabilității adeverinței până la data emiterii cardului duplicat. Citește articolul
Avocatnet.ro vă prezintă, în sinteză, cele mai importante noutăți legislative publicate în Monitorul Oficial în perioada 8 - 14 august 2022. Ele aduc noutăți care vizează atât mediul de afaceri sau activitatea profesională, cât și viața personală. Pentru fiecare punctăm pe scurt principalele prevederi și data de la care se aplică, iar explicații detaliate găsiți accesând link-urile disponibile, care vă trimit la articolele scrise de redacția noastră despre respectivele acte normative. Citește articolul
Casa Națională de Asigurări de Sănătate (CNAS) va putea stabili de-acum ca, după ce se emite un card de sănătate duplicat, acesta să fie direcționat către sediul casei de asigurări de sănătate unde este luat în evidenţă asiguratul ce a cerut înlocuirea celui pierdut, furat sau distrus, taxa pentru distribuția cardului fiind astfel eliminată, potrivit unui ordin oficializat aseară. Citește articolul