De la un mic laborator, la un brand cunoscut astăzi la nivel internațional, povestea de peste 130 de ani a companiei clujene cu capital 100% românesc poate fi, oricând, o sursă de inspirație pentru idei de afaceri de succes, capabile să reziste în timp numeroaselor provocări. În spatele companiei Farmec stau dorința de a fi mereu mai bun și încrederea în cunoștințele și priceperea cercetătorilor români de a crea formule unice, inovative. Astăzi, compania operează cu o echipă de peste 750 de angajați și are o cifră de afaceri de 70 milioane euro, cifre ce confirmă poziția solidă a companiei pe piață și care reflectă investițiile susținute în dezvoltare durabilă.
De-a lungul istoriei sale, Farmec a reușit constant să anticipeze și să se adapteze nevoilor consumatorilor. De la producerea primului deodorant spray din România, în 1969, până la poziția de lider în categorii precum îngrijirea anti-aging, produsele depilatoare și lacurile de unghii, Farmec și-a construit succesul pe o combinație strategică de tradiție și cercetare inovatoare. Gamele sale emblematice – Farmec, Gerovital și Aslavital – sunt recunoscute pe scară largă, fiind iubite și apreciate atât în România, cât și la nivel internațional. Produsele fabricate la Cluj ajung în peste 30 de piețe internaționale.
„Am crescut cu Farmec în casă – e declarația pe care, în România, o vei auzi și de la tineri, dar și de la consumatorii ce ne sunt alături de decenii. Nimic nu poate egala loialitatea clienților noștri și ne dorim să le răsplătim încrederea fiind mereu mai buni și mai aproape de ei. Distincția Superbrands este o nouă confirmare că brandul nostru rămâne o parte importantă din viața românilor.”, spune Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec.
Strategia de dezvoltare a companiei se concentrează, în acest moment, pe transformare digitală, pe dezvoltarea experienței consumatorului și pe sustenabilitate. În ultimii doi ani, Farmec a investit masiv în extinderea rețelei de magazine de brand și modernizarea locațiilor existente din întreaga țară. Aceste spații oferă acces la gama completă de produse din portofoliulc companiei și consultanță personalizată în îngrijire și frumusețe, ajutând consumatorii să ia decizii informate privind îngrijirea personală.
Laboratorul de Cercetare-Dezvoltare din Cluj-Napoca joacă un rol esențial în menținerea avantajului competitiv al brandului. Produsele noi sunt dezvoltate constant, integrând cele mai recente descoperiri și ingrediente din industrie . Și gamele tradiționale sunt modernizate în permanență, pentru a respecta standardele științei cosmetice actuale, păstrându-și în același timp esența originală.
Privind spre viitor, compania își dorește să rămână un simbol al excelenței românești, cu ambiții internaționale. Cu titlul de Superbrand adăugat în palmares, Farmec demonstrează că tradiția, inovația și valorile autentice pot construi un brand care trece cu succes testul timpului.
Comentarii articol (0)