CONTABILITATE
- inregistrarea cronologica a documentelor primare ; - intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, registrului de evidenta fiscala, jurnalelor de TVA ; - intocmirea balantei de verificare lunare ; - stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestora ; - intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele ; - intocmirea si depunerea bilantului contabil ; - organizarea departamentului financiar contabil ; - alte situatii financiare specifice activitatii ; - reprezentarea societatii in fata organelor de control .
CONSULTANTA FINANCIAR-CONTABILA
acordarea de asistenta pentru organizarea departamentului financiar-contabil, a circuitului documentelor si a politicilor financiar-contabile; - intocmirea cashflow-ului ; - intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli; - analiza situatiilor creantelor si datoriilor. SALARIZARE si RESURSE UMANE - intocmirea statelor de plata ; - stabilirea obligatiilor legate de salarii ; - intocmirea declaratiilor aferente salariilor : CAS, somaj, CASS, ITM; - intocmirea fiselor fiscale. - intocmirea contractelor individuale de munca, actelor aditionale la contractele individuale de munca ; - intocmirea Registrului general de evidenta a salariatilor ; - intocmirea adeverintelor de salariu; - intocmirea notelor de lichidare pentru personalul beneficiarului; - consultanta privind salarizarea.