avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 606 soluții astăzi
Acasă Subiect: comisia de taiat hartii
Subiect: comisia de taiat hartii
ACCES GRATUIT
Guvernul simplifică relația cetățenilor cu autoritățile

UPDATE Autorităţile nu vor mai solicita copii legalizate, mare parte dintre taxele de timbru dispar, iar Fiscul va accepta plata cu cardul

Eduard Popescu în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor, avocatnet.ro
7 Iulie 2016 | 7 | 89180 | Timp de citire: 6 min.

Mai multe măsuri de reducere a birocraţiei şi simplificare administrativă, sugerate în ultimele patru luni de cetăţeni prin intermediul "Comisiei de tăiat hârtii", au fost adoptate recent de Guvern şi se regăsesc într-un act normativ publicat în Monitorul Oficial. Astfel, în curând, persoanele fizice vor avea de făcut mai puţine drumuri între instituţii, taxa extrajudiciară necesară la eliberarea cărţii de identitate sau a cazierului judiciar va dispărea, taxele şi impozitele locale vor putea fi plătite prin POS la ghişeele Fiscului, iar dovada plăţii unei amenzi de circulaţie va putea fi transmisă şi online. Totodată, copiile actelor de identitate vor fi solicitate electronic, prin e-mail, fără a mai fi necesară deplasarea fizică a unei persoane. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Comisia de tăiat hârtii: Ce soluţii de simplificare propun specialiştii?

Eduard Popescu în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor, avocatnet.ro
8 Aprilie 2016 | 0 | 1743 | Timp de citire: 5 min.

De mai bine de o lună, Guvernul a lansat o platformă online prin care persoanele fizice şi companiile pot înstiinţa autorităţile despre problemele birocratice pe care le întâmpină sau pot veni cu sugestii de simplificare a procedurilor administrative. În acest context, am adunat astăzi mai multe propuneri venite atât din partea mediului de afaceri, cât şi din partea cetăţenilor.  Citește articolul

ACCES GRATUIT

"Comisia de tăiat hârtii" a Guvernului este funcţională de azi. Cum te poţi implica?

Eduard Popescu în Salarizare, taxare & relația cu statul
Redactor, avocatnet.ro
24 Februarie 2016 | 5 | 7878 | Timp de citire: 3 min.

Guvernul a lansat astăzi o platformă online prin care persoanele fizice, dar şi companiile, pot înstiinţa autorităţile despre problemele birocratice pe care le întâmpină sau pot veni cu sugestii de simplificare a procedurilor administrative. Primele schimbări pe care Executivul doreşte să le facă vizează, printre altele, obținerea indemnizației de creștere a copilului sau demersurile pe care o persoană trebuie să le facă pentru înfiinţarea unei firme.  Citește articolul