Intră în comunitate
avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 796 soluții astăzi
Acest site folosește cookies. Informații aici
Acasă Subiect: black friday 2018
Subiect: black friday 2018
ACCES GRATUIT
Studiu

Studiu: Clienții români consideră că Black Friday 2018 a fost un succes, dar au fost nemulțumiți de prețuri

Varietatea produselor, cuantumul reducerilor, viteza de încărcare a site-urilor și livrarea din ce în ce mai bună: acestea au fost elementele care au constituit succesul campaniei online Black Friday 2018, în pofida insatisfacției cauzate de nivelul prețurilor, reiese dintr-un studiu realizat de TRUSTED.RO și Eureka Insights, remis redacției avocatnet.ro. Nouă din zece respondenți intenționează să participe și în 2019 la Black Friday. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Black Friday 2018: Ghidul pentru cumpărăturile din ziua cu cele mai mari reduceri din an

Garanția legală de doi ani și dreptul de a returna produsele achiziționate sunt, după cum stabilește legislația în vigoare, principalele drepturi ale cumpărătorilor. Dar, pe lângă acestea, cumpărătorii ar trebui să știe și că ar trebui să verifice produsele la livrare, că nu au nevoie de ambajul original al produsului pentru a beneficia de garanție sau că vânzătorii trebuie să le pună la dispoziție o serie de informații. În contextul în care Black Friday 2018 are loc chiar în această perioadă, prezentăm azi o serie de informații ce pot ușura misiunea celor ce vor să facă cumpărături în perioada reducerilor de preț. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Black Friday 2018: Cumpărătorul unui bun la mâna a doua poate beneficia doar parțial de garanția acestuia

După cum stabilește legislația în vigoare, cei ce cumpără bunuri direct de la comerciant au dreptul la garanție pentru acestea. În schimb, legislația nu precizează clar și care e situația garanției în cazul bunurilor cumpărate de la alte persoane, adică a bunurilor la mâna a doua. În acest sens, Centrul European al Consumatorilor din România (ECC România) ne-a transmis o serie de lămuriri. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Black Friday 2018: Pe cine poți trage la răspundere dacă un produs cu defecte a cauzat pagube

Perioada de Black Friday poate să ducă la creșterea vânzărilor cu mult peste ceea ce se vinde în mod obișnuit. Din această cauză, existând mai multe produse cumpărate într-o anumită perioadă, pot crește șansele ca unele dintre acele produse să fie defecte și să producă pagube cumpărătorilor. Astfel, ce pot face aceștia dacă produsele cumpărate de ei cauzează asemenea pagube? Împotriva cui se pot îndrepta? Citește articolul

ACCES GRATUIT

Black Friday 2018: Ce e de făcut atunci când produsele livrate au defecte

În acestă lună are loc Black Friday, evenimentul ce aduce în fiecare an reduceri mari de prețuri la mai toți comercianții importanți din țara noastră și din străinătate. De aceea, prezentăm astăzi ce ar trebui să facă un cumpărător în cazul în care produsele comandate ajung la acesta deteriorate sau prezintă vreun defect. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Black Friday 2018: Garanția sau returul unui produs nu pot fi condiționate de prezentarea ambalajului original

În contextul în care în acestă lună va avea loc Black Friday, perioadă în care cei mai mulți comercianți din țara noastră și nu numai aplică reduceri considerabile de preț, cumpărătorii trebuie să știe că, de câțiva ani, ambalajele în care a venit produsul nu mai sunt necesare atunci când se returnează un produs sau pentru a beneficia de garanția acestuia. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Black Friday 2018: Cui ne putem adresa în cazul unor probleme cu comercianții

În interacțiunea comerciant-client pot apărea, mai ales în perioadele în care volumul produselor vândute este mare, adică în perioadele cu reduceri de preț, diverse neînțelegeri sau chiar probleme, care nu-și găsesc întotdeauna o rezolvarea rapidă și facilă. Astfel, în cazul în care comerciantul nu a rezolvat situația apărută, cumpărătorul se poate adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC). Citește articolul

ACCES GRATUIT

Black Friday 2018: Ce informații trebuie să pună comercianții online la dispoziția clienților

După cum stabilește legislația din țara noastră, atunci când optează pentru cumpărăturile online, clienții magazinelor trebuie să primească obligatoriu o serie de informații de la comerciant. Pentru că în curând va începe perioada în care se fac reduceri mari de preț, iar cele mai multe produse sunt cumpărate online, îți spunem astăzi care sunt drepturile consumatorilor și ce informații trebuie să le furnizeze acestora comercianții online. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Black Friday: Ce drepturi au cumpărătorii în baza garanției legale a produselor

În situația nefericită în care produsul cumpărat prezintă un defect, cumpărătorul are dreptul, după cum stabilește legislația din țara noastră, la repararea ori înlocuirea produsului și, în anumite situații, chiar la returnarea banilor plătiți comerciantului. Tocmai de aceea, în condițiile în care mai mulți comercianți importanți din România au anunțat reduceri mari ale prețurilor de Black Friday din acest an, ne-am gândit să prezentăm toate detaliile legate de garanția legală de conformitate și de drepturile cumpărătorilor în raport cu această garanție. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Black Friday 2018: Te gândești să faci cumpărături în sezonul reducerilor? Iată ce recomandări fac autoritățile

În contextul în care comercianți importanți din România au dat deja startul reducerilor din sezonul de toamnă, prezentăm astăzi cele mai importante recomandări venite din partea autorităților, respectiv din partea Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), care i-ar putea feri pe cei ce vor să facă cumpărături de Black Friday de o serie de neplăceri. Citește articolul