avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 232 soluții astăzi
Acasă Subiect: zeus service
Subiect: zeus service
ACCES GRATUIT
Conținut sponsorizat

Cum puteți verifica online dacă o casă de marcat este în evidența ANAF

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
11 Februarie 2019 | 0 | 5401 | Timp de citire: 3 min.

Pentru a fi folosite legal, toate casele de marcat fiscale cu jurnal electronic trebuie înregistrate la Fisc după achiziționare. Orice firmă poate verifica dacă o casă de marcat a fost sau nu înregistrată în evidența Fiscului într-un mod foarte simplu, prin accesarea unei aplicații online, disponibile pe pagina de internet a ANAF. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Conținut sponsorizat

Orice modificare legată de casele de marcat electronice trebuie anunțată la Fisc în cel mult cinci zile

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
28 Ianuarie 2019 | 0 | 2570 | Timp de citire: 2 min.

Modificarea punctului de lucru al unei case de marcat electronice, furtul aparatului sau închiderea unui magazin unde funcționa o casă de marcat sunt toate modificări ce trebuie anunțate obligatoriu la Fisc, altfel există riscul unor amenzi consistente. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Conținut sponsorizat

Reminder Casele de marcat electronice: Cum procedezi când se defectează un aparat

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
18 Ianuarie 2019 | 0 | 2810 | Timp de citire: 4 min.

Atunci când casele de marcat electronice se defectează și nu mai funcționează la parametrii normali, este esențial să contactați unitatea de service și să nu încercați să le rezolvați singuri pentru că riscați să pierdeți garanția pentru aparate și chiar le puteți produce defecțiuni permanente, vă sfătuiesc specialiștii din domeniu. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Conținut sponsorizat

Case de marcat electronice: ce servicii trebuie să primești neapărat la achiziția unui astfel de aparat

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
10 Ianuarie 2019 | 0 | 2016 | Timp de citire: 3 min.

Aproape 300 de distribuitori au fost autorizați de Ministerul de Finanțe să vândă case de marcat electronice, însă serviciile adiacente pe care ei le oferă variază substanțial: unii comercializează doar aparatele în sine, orice alt serviciu fiind taxat separat, alții acordă gratuit și service-ul pentru aparate sau mentenanța lor, ba chiar și asistență în tot procesul de fiscalizare a acestora. Există, totuși, o serie de servicii minimale pe care ar trebui să vă asigurați că le primiți odată cu achiziția unui aparat de marcat electronic. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Conținut sponsorizat

Fiscalizarea unei case de marcat electronice - ghid practic cu procedura și actele necesare

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
27 Noiembrie 2018 | 0 | 2645 | Timp de citire: 4 min.

Toate casele de marcat fiscale cu jurnal electronic trebuie înregistrate la ANAF după achiziționare, iar această procedură presupune completarea și depunerea unor formulare la autoritatea fiscală, în vederea obținerii unui număr unic de înregistrare (NUI). Tehnicianul care face instalarea casei de marcat trebuie să înscrie acest număr în memoria fiscală a dispozitivului pentru ca acesta să funcționeze în mod legal, a explicat, pentru avocatnet.ro, Florin Băjan, director general Zeus Service, distribuitor autorizat și exclusiv al caselor de marcat Daisy în România. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Conținut sponsorizat

Case de marcat electronice: la ce să fii atent ca să cumperi aparatul potrivit pentru firma ta

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
22 Noiembrie 2018 | 0 | 4128 | Timp de citire: 3 min.

Toți operatorii economici care vând bunuri sau servicii direct către populație și încasează contravaloarea acestora cash sau cu cardul sunt obligați să fie dotați cu case de marcat electronice, vechile aparate cu rolă-jurnal de hârtie nemaifiind acceptate de autorități începând cu 1 noiembrie. Pe piață există mai multe modele de aparate electronice de marcat, cu funcționalități și design-uri diferite, iar alegerea unui model sau altul trebuie făcută după o studiere atentă a ofertei de aparate, altfel încât firmele să se asigure că își cumpără un model care să se potrivească cel mai bine activității lor. Spre exemplu, un salon de înfrumusețare trebuie să fie atent la alte criterii decât o firmă de curierat, fiecare activitate având specificul ei și necesitând un set diferit de caracteristici pe care casele de marcat electronice ar trebui să le bifeze. Cum alegi cea mai bună casă de marcat pentru firma ta? Avem noi câteva sfaturi. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Conținut sponsorizat

Casele de marcat electronice: Cinci informatii pe care orice firmă trebuie să le știe, ca să nu ia amenzi

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
2 Noiembrie 2018 | 0 | 5458 | Timp de citire: 5 min.

Perioada de grație de trei luni pe care autoritățile o acordaseră firmelor pentru a-și înlocui casele de marcat vechi cu unele electronice expiră la 1 noiembrie, astfel că, începând de astăzi, lipsa aparatelor poate fi sancționată cu sume cuprinse între 8.000 și 10.000 de lei. În plus, firmelor le sunt confiscate sumele nejustificate și li se suspendă activitatea până-și schimbă casele de marcat și achită amenzile. Citește articolul