avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 525 soluții astăzi
Acasă Subiect: certificat digital calificat
Subiect: certificat digital calificat
ACCES PREMIUM

UPDATE Semnătura electronică: Cum se obține pentru a trimite online, din 2018, cele mai importante declarații fiscale

Eduard Popescu în Contabil și fiscal
Redactor, avocatnet.ro
16 August 2017 | 4 | 45186 | Timp de citire: 4 min.

Din 2018, mai multe declarații fiscale pe care le depun în prezent contribuabilii la Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) vor fi transmise în mod obligatoriu online, potrivit unui act normativ publicat recent în Monitor. De altfel, firmele au posibilitatea de a transmite formulare fiscale prin intermediul internetului de mai mulți ani, cu ajutorul unei semnături electronice obținute printr-un certificat digital. În aceste condiții, vă reamintim azi cum puteți obține un certificat digital.  Citește articolul

ACCES PREMIUM

Cum obții în 2016 semnătura electronică, de care ai nevoie pentru depunerea online a declarațiilor fiscale

Andra Stana în Contabil și fiscal
19 Mai 2016 | 7 | 22712 | Timp de citire: 5 min.

Pentru transmiterea unei declarații fiscale prin intermediul internetului, contribuabilii trebuie să aibă o semnătură electronică obținută printr-un certificat digital. În prezent, în România există șase furnizori de astfel de servicii. Din articolul de faţă puteţi afla care sunt etapele ce trebuie parcurse pentru obținerea unui certificat digital. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Declarația 100 a fost modificată. Noi taxe trebuie raportate prin acest formular

Andra Stana în Contabil și fiscal
23 Martie 2016 | 0 | 7570 | Timp de citire: 8 min.

Contribuabilii vor declara prin formularul 100 noi obligații fiscale, iar instrucțiunile de completare ale documentului au fost modificate de Fisc. Aceste aspecte sunt cuprinse într-un ordin al Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF), care a intrat în vigoare ieri. Între timp, formularul electronic al declarației privind obligațiile de plată la bugetul de stat a fost deja actualizat. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Documentul de confirmare pentru inregistrarea unei noi semnaturi electronice la Fisc s-a modificat. Iata ce trebuie sa stiti!

Alina Botezatu în Contabil și fiscal
9 Aprilie 2014 | 5 | 22992 | Timp de citire: 4 min.

Documentul de confirmare utilizat pentru inregistrarea unei noi semnaturi electronice a fost modificat recent de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF). Ca urmare a acestui lucru, anumiti contribuabili vor trebui sa urmeze o noua procedura de inregistrare a acestei semnaturi la Fisc. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Semnatura electronica se poate obtine de la inca doi furnizori de certificate digitale

Alina Botezatu în Taxe și impozite
20 Septembrie 2013 | 7 | 10359 | Timp de citire: 4 min.

Semnatura digitala se poate obtine de la inca doi furnizori de certificate digitale, respectiv Alfatrust Certification SA si Centrul de Calcul SA, conform Registrului furnizorilor de servicii de certificare pentru semnatura electronica publicat de Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale.. Anterior erau trei furnizori de astfel de certificate. Datele la care le expira acreditarea variaza pentru fiecare furnizor.  Citește articolul

ACCES PREMIUM

Fiscul raspunde. La schimbarea sediului social al unei firme este nevoie de un nou certificat digital pentru depunerea declaratiilor online?

Roxana Neagu în Taxe și impozite
Director Editorial, avocatnet.ro
5 Septembrie 2013 | 10 | 51861 | Timp de citire: 3 min.

Schimbarea sediului social poate interveni in viata unei firme din mai multe motive. Fie ca e vorba despre expirarea contractului de sediu pe care firma il avea sau despre identificarea unor oportunitati de afaceri in alte zone geografice, mutarea unei societati la un alt sediu social se face la Registrul Comertului si te poate costa pana la 800 de lei, daca noul sediu va fi stabilit intr-un alt judet. Ce ce se intampla, insa, cu certificatul digital de semnatura electronica al firmei care vrea sa isi schimbe sediul? Mai este el valabil la noua adresa? Iata ce raspunde ANAF. Citește articolul

ACCES GRATUIT

(P) Vara aceasta certSIGN va aduce discounturi de pana la 100% la reinnoirea certificatului digital

certSIGN în Știri & Revista presei
20 Iunie 2013 | 1 | 1579 | Timp de citire: 1 min.

certSIGN, cel mai  important furnizor de certificate digitale din Romania, ofera  vara aceasta discounturi de pana la 100%. Discounturile se aplicã pentru urmatoarea reinnoire a  certificatului digital calificat tuturor persoanelor care recomanda prietenilor certificatele digitale emise de certSIGN. Citește articolul

ACCES GRATUIT

(P) Clientii certSIGN beneficieaza gratis de arhivare electronica cu valoare legala

certSIGN în Știri & Revista presei
20 Iulie 2012 | 0 | 1827 | Timp de citire: 1 min.

Saptamana aceasta dorim sa va prezentam un instrument de crestere a eficientei activitatii contabile: serviciul de arhivare electronica cu valoare legala pe care certSIGN il ofera gratis tuturor celor care cumpara sau reinnoiesc un certificat digital calificat in perioada de vara. Serviciul face parte dintr-un pachet extins de beneficii care mai contine vouchere pentru produse financiar-contabile si acces gratuit timp de 3 luni la cea mai moderna aplicatie juridica dezvoltata in Romania. Citește articolul

ACCES PREMIUM

(P) Extra-beneficii la reinnoirea certificatului digital

certSIGN în Contabil și fiscal
18 Iunie 2012 | 1 | 1858 | Timp de citire: 2 min.

In vara anului trecut, aproximativ 100.000 contribuabilii au cumparat certificatul digital calificat pentru a putea depune declaratia 112 online, conform solicitarii Agentiei Nationala de Administrare Fiscala. Deoarece conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, valabilitatea certificatului digital este stabilita la un an de zile, toti acesti contribuabili trebuie sa isi reinnoiasca certificatele digitale in perioada imediat urmatoare. Altfel, dupa expirarea certificatului, acestia nu vor mai putea depune declaratiile fiscale online. Citește articolul