Intră în comunitate
avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 922 soluții astăzi
Acasă Subiect: marca inregistrata
Subiect: marca inregistrata
ACCES GRATUIT
Curs Afaceri

Marca înregistrată și activitățile din mediul online

Orice afacere are un nume, pentru ca ea să poată fi regăsită de clienți ori parteneri. Orice produs ori serviciu au un nume, pentru ca ele să poată fi identificate din multitudinea de produse ori servicii similare, existente în piață. Și numele afacerii și cel al produselor ori serviciilor ar trebui să fie distinctive. Adică, să le poată scoate în față, să le distingă pe acestea de altele asemeni lor. Atunci când afacerea ta are o componentă de activitate care se petrece în mediul online, trebuie să-ți pui serios problema protejării prin înregistrarea ca marcă, printre altele, a domeniului de internet  (www.firma.ro) și a numelui produselor și serviciilor companiei. Citește articolul

ACCES PREMIUM

De ce să investești într-un serviciu de monitorizare a mărcii

Numărul depunerilor de mărci a crescut foarte mult în ultimii ani ca urmare a expunerii în mediul online de unde brandurile pot ajunge foarte ușor la consumatorii finali. Conform Organizației Mondiale de Proprietate Intelectuală (World Intellectual Property Office - WIPO) înregistrările de mărci noi au crescut, în lume, între 6% și 8% în ultimii 2 ani. Citește articolul

ACCES PREMIUM
Lectia de business

Inregistrarea marcii: Cum ajuta la dezvoltarea afacerii si la vanzari mai bune

Gabriel Dragomir în Aspecte juridice
Avocat,
28 Octombrie 2014 | 2 | 3011

Fundamentul relatiei producator-consumator este, intr-o oarecare masura, comunicarea, intrucat producatorul trebuie sa „comunice” in asa fel incat sa-si atraga consumatorii si sa-i pastreze de-a lungul timpului. Sarcina se dovedeste a fi destul de grea, avand in vedere evolutia pietei din ultimii ani sau, mai precis, multitudinea de produse ce apar constant pe rafturile magazinelor. Cu alte cuvinte, secretul unei bune relatii nu sta doar in cantitatea de produse pe care producatorul o ofera, ci si in felul in care face acest lucru, de modul lui de a se detasa de competitie si de a fideliza consumatorul. Astfel ca, indiferent de domeniul in care activeaza, o companie trebuie sa protejeze produsul pe care il scoate pe piata, iar cea mai buna cale de urmat in acest sens este cea referitoare la proprietatea intelectuala. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Departamentul de litigii al Jinga, Maravela & Asociatii a anulat in instanta o marca

avocatnet.ro în Mediul juridic
18 Noiembrie 2013 | 0 | 1015

Jinga, Maravela & Asociatii a obtinut o victorie intr-un litigiu cu privire la anularea unei cunoscute marci de inghetata, finalizat cu decizia favorabila a Inaltei Curti de Casatie si Justitie, conform unui comunicat de presa remis redactie noastre de aceasta firma de avocatura. Citește articolul